Skip to main content

Doordat ik van wachtwoord manager ben geswitcht moet ik 2fa opnieuw instellen. Nu kon ik alles instellen behalve bij odido. Kortom. Ik kom er niet meer in. Klantenservice gebeld en die verwees mij naar een winkel. Winkel verwijst mij vandaag naar de klantenservice. Ik heb geen behoefte om weer lang in de telefoonlijn te wachten op hetzelfde antwoord. Wat moet ik doen om dit te regelen?

Hi ​@EelcoVd, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je kunt inloggen, laten we samen naar een oplossing kijken. Om je verder te kunnen helpen, moet ik alleen nog een verificatie doen om zeker te weten dat jij de juiste persoon bent. Kun je je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer invullen in je profiel? Ik zal daarna een sms-verficatie doen en als je de juiste code met mij kunt delen, kan ik je hierbij verder helpen! 

Ik hoor het graag van je!


Hoi Pharwin,

Heel fijn dat de hulp via deze weg kan. Ik heb zojuist mijn profiel aangevuld.

Ik hoor het verder graag.


Hi ​@EelcoVd, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je kunt inloggen, laten we samen naar een oplossing kijken. Om je verder te kunnen helpen, moet ik alleen nog een verificatie doen om zeker te weten dat jij de juiste persoon bent. Kun je je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer invullen in je profiel? Ik zal daarna een sms-verficatie doen en als je de juiste code met mij kunt delen, kan ik je hierbij verder helpen! 

Ik hoor het graag van je!

Hoi Pharwin,

Heel fijn dat de hulp via deze weg kan. Ik heb zojuist mijn profiel aangevuld.

Ik hoor het verder graag.


Hallo ​@EelcoVd, dank voor het invullen! Ik zie dat alles overeenkomt met elkaar. Ik moet alleen nog een sms-verificatie bij je uitvoeren. Ik heb zojuist een code per sms naar je nummer verstuurd. Kun je die met mij delen? Dan kan ik daarna het account voor je verwijderen, zodat je alles opnieuw kunt instellen! 


Hoi Pharwin,

 

Ik heb helaas nog geen sms code ontvangen. Extra check gedaan en het nummer in mijn profiel is wel juist.


Hallo ​@EelcoVd, dank voor het invullen! Ik zie dat alles overeenkomt met elkaar. Ik moet alleen nog een sms-verificatie bij je uitvoeren. Ik heb zojuist een code per sms naar je nummer verstuurd. Kun je die met mij delen? Dan kan ik daarna het account voor je verwijderen, zodat je alles opnieuw kunt instellen! 

Hoi ​@Pharwin van Odido,

 

Ik heb helaas nog geen sms code ontvangen. Extra check gedaan en het nummer in mijn profiel is wel juist.


Goedemorgen Eelco, ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat het 06-nummer niet meer actief is bij ons. Vandaar dat de verificatiecode per SMS niet is aangekomen. Klopt het dat je alleen nog een Hello Data Only abonnement met 097-nummer bij ons hebt? Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan verwijder ik het Mijn Odido-account, zodat je opnieuw kan beginnen! 


Goedemorgen Eelco, ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat het 06-nummer niet meer actief is bij ons. Vandaar dat de verificatiecode per SMS niet is aangekomen. Klopt het dat je alleen nog een Hello Data Only abonnement met 097-nummer bij ons hebt? Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan verwijder ik het Mijn Odido-account, zodat je opnieuw kan beginnen! 

@Marciano van Odido dank voor je bericht. Klopt ik ben overgestapt en ik wil het verbruik inzien van het 097 nummer. Ik heb zojuist gereageerd op het bericht. Dank alvast voor de reset.


Hoi Eelco, bedankt voor je mail! Ik zie dat mijn collega echt 10 minuten geleden 2FA voor je heeft gewijzigd. Lukt het nu om in te loggen? Kan nog 5 minuten duren voordat de wijziging is verwerkt. Ik hoor het graag van je!


Hoi Eelco, bedankt voor je mail! Ik zie dat mijn collega echt 10 minuten geleden 2FA voor je heeft gewijzigd. Lukt het nu om in te loggen? Kan nog 5 minuten duren voordat de wijziging is verwerkt. Ik hoor het graag van je!

 

Hoi Marciano. Ja je collega Jeroen heeft mij gebeld en het is opgelost. Het 097 nr was als sms doel opgegeven maar dat gaat wat lastig met een data only sim. Alles werkt nu weer. Dank je wel!


Goedemorgen Eelco, superfijn dat alles weer werkt en met een 097-nummer is het inderdaad lastig. Bedankt voor de terugkoppeling en uiteraard graag gedaan. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. We zijn er voor je! 


Reageer