Skip to main content

Hi, 

ik wil graag facturen in kunnen zien, wat voor abonnement ik heb en al die dingen. Maar als ik mijn mobiele abonnement en mijn internet+tv wil toevoegen zegt ie dat het al gekoppeld is aan iets anders? Al sinds ik niet meer bij Tele2/T-Mobile zit gaat het mis en het zou tof zijn als het eens klopt, zeker omdat ik over twee weken uit de bewindvoering ben en alles zelfstandig doe. 
 

Hoe kan ik alles goed koppelen? Dus in één account mijn abonnementen zien? Rekeningen? Mogelijkheden? Aanpassingen doen, enzovoort?

Dank!

Hoi J, van harte welkom op de Community en wat fijn als je straks alles weer in eigen beheer hebt! Goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld. Ik zie wel iets aparts in het systeem staan. Je hebt namelijk 1 Mijn Odido account waaraan je mobiele abonnement gekoppeld staat. Daarnaast staat er ook een leeg account op hetzelfde e-mailadres. En dan is er ook nog een heel oud account die waarschijnlijk in de weg staat. Als je mij goedkeuring geeft, verwijder ik deze accounts, zodat je met een schone lei kan beginnen.

Voor de zekerheid: je logt wel in met het e-mailadres j***k@gmail.com? En niet met j***a@t-mobile***.nl? Ik hoor het graag van je! 😊


Hi, 

allemaal vreemd. Maar verwijder al het oude maar ja. Ik log in met voorachternaam@gmail ja. En daar kan ik vervolgens niks koppelen maar hoop ik dat wel te kunnen. :-) 

 

Dank voor je hulp! 


Goedemorgen, geen dank! Ik heb de oude accounts zojuist verwijderd. Het systeem heeft zo'n 15 minuten nodig om dit te verwerken. Daarna kan je via Mijn Odido registreren een nieuw account aanmaken en je abonnementen koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt?


Reageer