Alle vragen over Mijn Odido bij een Mobiel abonnement.
Recent actief
Het koppelen van mijn abonnement aan mijn account werkt niet! Ik krijg het bericht dat het abonnement al gekoppeld is aan een bestaand account. Zelf heb ik al een flinke tijd een abonnement, maar nu moet ik voor het eerst m'n dagbundel verhogen oid, maar dat gaat dus niet. Is er een mogelijkheid dat ik m'n account kan koppelen? Alvast bedankt!
Ik heb een zakelijk nummer omgezet naar privé.ik wil dit nummer koppelen aan mijn e-mail zodat ik kan inloggen op dit abonnement in de Odido app. nu blijkt dat er een oud nummer van een van mijn kinderen nog gekoppeld zit aan dit e-mail adres. Er gaat een koppelcode naar dat oude niet bestaande nummer. kun je het oude nummer (eindigt op ..3539) ontkoppelen of mijn oude account verwijderen zodat ik een nieuw account kan aanmaken met mijn nieuwe privé nummer. dankje.
Ik kan mijn internet abonnement niet koppelen in mijn Odido account. dit lukt niet in mijn app en ook niet op de website. heeft dit te maken dat misschien 1 letter van mijn naam niet goed is? En hoe kan ik dat dan het beste oplossen. Grt Leon
Na overlijden van een familielid heb ik het Odido nummer overgenomen. Bij het oude account staat het nummer nu als beëindigd, maar het nummer is niet zichtbaar bij mijn account (met ander nummer en ook Odido internet).Koppelen gaat ook niet omdat het nummer gekoppeld is aan een “ander account”, maar welke dan? Ik kreeg net wel een eerste factuur (Kenmerk: 2223/1.22479132) van het overgenomen nummer, dus het is wel overgezet, maar naar wie? Het email adres van de factuur van het overgenomen nummer is hetzelfde als bij mijn andere nummer.Denk niet dat Izzi of de klantenservice hier uit zullen komen, dus alvast bedankt voor de hulp hier!
Ik ben zo dom geweest om de Microsoft Authenticator van mijn mobiele telefoon te wissen. Opnieuw geinstalleerd maar nu staat Odido er niet meer bij als website waar een code voor gemaakt wordt terwijl mijn Odido daar nog wel om vraagt. Hoe krijg ik die er opnieuw in?
De telefoon van mijn partner is gestolen in het buitenland en ze kan niet meer inloggen in Mijn Odido omdat ze het wachtwoord is vergeten.Is het voor haar mogelijk om toegang te krijgen tot Mijn Odido zonder wachtwoord en zonder verificatie via telefoon of e-mail? (E-mail is ook ontoegankelijk omdat die inlog via telefoon geverifieerd moet worden)
Hoi!ik wil mijn tv/internet toevoegen maar ik krijg bovenstaand bericht als ik probeer te koppelen.Ook zie ik in de odido app bij “klantvoordeel” wel dat ik al korting heb op mijn mobielBij tv/internet geeft hij aan “voordelen per maand (na activate) Klantvoordeel €5.”Afgelopen dinsdag is mijn internet geactiveerd dus dat zou al gedaan moeten zijn?Toch even als check, gaat hier alles goed?
Ik wil mijn nieuwe nummer koppelen aan een bestaand account in mijn Odido app. Omdat het simkaartje in een IPad zit kan ik de SMS met de code niet ontvangen. Kunnen jullie mij helpen?
Ik heb sinds deze maand mijn abonnement verlengt bij odido maar ik krijg in mijn odido het niet te zien, verder heb ik een abonnement op hbo max erbij maar dit kan ik nergens terugvinden en heb hier geen inloggegevens van. het hele abonnement kan ik ik dus niet inzien wat kan ik doen?
Ik heb mijn esim voor mijn nieuwe contract ontvangen, maar ik kan de esim niet activeren. Ik heb de esim toegevoegd en kan inloggen op mijn https://beheervastmobiel.odido.nl/. Ik heb werknemer toegevoegd, ik kan mijn nummer en mijn vast op mobiel nummer ook zien, maar de status van mijn nummer is "Wordt verhuisd", op mijn mobiel heeft de nieuwe esim geen netwerk. Kunt u mij helpen?
in verband met een komende verhuizing en het tijdelijk op 2 adressen willen draaien op Odido, heb ik gisteren een nieuwe aansluiting op het nieuwe adres aangevraagd in de veronderstelling dat ik dit zou kunnen koppelen aan mijn huidige account. Volgens mij had ik ergens gelezen dat dat zonder problemen zou kunnen. Mijn plan is om na de verhuizing het abo op het oude adres op te zeggenAls ik nu echter in mijn account op “abonnement koppelen” en dan “internet” kies geeft ie aan dat dat al gekoppeld is, waarschijnljk mijn huidige abo dus.Wat nu? Een nieuw account maken kan niet want dan wordt het emailadres als “dubbel” gezien
Ik probeer mijn mobiele abonnemen al geruime tijd te koppelen aan mijn bestaande thuisinternetabonnement . Helaas krijg ik telkens de foutmelding: "We herkennen je gegevens niet." Dit probleem speelt al lange tijd.
Vandaag is mijn oude sim overgezet naar een nieuwe sim. Dit zodat de naam van mijn abbonement veranderd kon worden naar mijn naam ipv die van mijn moeder (Steg) en zodat ik mijn huidige telefonnummer kon behouden. Nu probeer ik dit abbonement te koppelen in de app aan mijn internet+tv, maar krijg ik de foutmelding dat mijn telefoonnummer al gekoppeld is.
Ik probeer mijn odido abonnement te koppelen in de odido app, maar het lukt niet. Hij geeft steeds de melding: "Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw."
Goedemiddag, ik wil een mobiel nummer blokkeren waarvan ik mijn simkaart ben kwijtgeraakt voor het nummer dat eindigt op ***2234 en ik weet niet hoe ik dit moet doen. Ik zoek al een maand naar een manier om dit te doen. Er is geen optie in de app en aan de telefoon laten ze je lang wachten.
Onlangs zowel een TV abonnement afgesloten als een mobiel abonnement met nummerbehoud.Het lukt in Mijn Odido nu niet om deze te koppelen / toe te voegen. Ik zie wel een TV abonnement maar geen mobiel abonnement. Als ik het nummer / abonnement wil toevoegen, krijg ik de melding “nummer onbekend”.
Sinds t-mobile is overgestapt op odido kan ik niet meer in mijn account, elke keer als ik inlog dan krijg je het ‘Extra beveiliging’ scherm alleen daar staat een 06 nummer die niet van mij is!ik heb ook geen idee van wie dat 06 nummer is, ik ben de enige die toegang heeft tot het abonnement en was ook de enige die in het verleden bij t-mobile thuis het internet had aangevraagd.ik heb al vaak zat met odido gebeld en ze snappen niet hoe dit kan en zeggen dat ze het hebben aangepast naar mijn 06, maar dat is helemaal niet zo en ik begin het echt zat te worden. ik heb dit probleem op alle apparaat, dus meerdere pc's laptops en mobiele telefoons geprobeerd. is het echt zo moeilijk om mijn 06 toe te voegen?
Hi, I am an Odido internet user, and recently purchased mobile subscription as well. However, the mobile subscription is not tied to my Odido account, and I encounter an error while trying to link it. Because of this reason I can’t activate my Amazon Prime monthly gift. Can you please help? Thanks
Heb een mobiel account maar kan hier niet koppelen met mijn tv internet abonnement.geeft aan geen andere abonnementen op dit adres
Ik heb een abonnement overgenomen en nu wil ik deze koppelen aan mijn Odido maar krijg ik steeds de melding dat het abonnement al toegevoegd is aan dit of een ander account.
Ik wil graag mijn mobiele nummers bij elkaar hebben in 1 account, hiervoor moet ik een nummer van een oud account ontkoppelen. Ik kan alleen niet meer bij dat account. Kunnen jullie die ontkoppelen voor mij?
Hallo, Wie kan mij even helpen een tijdelijk bankrekeningnummer toe te voegen aan mijn nieuwe thuis-abonnement? Ik krijg de inmiddels bekende teveel-records-gevonden melding tijdens het toevoegen aan mijn account. Vrgr
I couldn’t link my existing subscription in my Odido after choosing my birth date it is giving error.
Beste, Ik probeer mijn account te koppelen maar krijg als bericht dit abonnement is al toegevoegd of aan dit of een ander account. Is dit account toegevoegd aan een ander account verwijder hem dan eerst. Hoe kan ik dit oplossen?Groet Petra
Ik heb een nieuwe mobiel die tijdens installatie is gecrashed. Hij gaat niet meer aan terwijl esim hier al op geinstaleerd stond. Ik moet nu in mijn Odido komen maar het authenticatie nummer wordt naar deze telefoon gestuurd die dus niet meer aan kan. Hoe kan ik (tijdelijk) de 2 staps authentificatie code naar een ander nummer laten sturen, aangeIen ik dus niet in die telefoon kan? Het gaat om esim, dus kan niet de simkaart eruit halen en in een ander toestel doen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.