Ik ben zo dom geweest om de Microsoft Authenticator van mijn mobiele telefoon te wissen. Opnieuw geinstalleerd maar nu staat Odido er niet meer bij als website waar een code voor gemaakt wordt terwijl mijn Odido daar nog wel om vraagt. Hoe krijg ik die er opnieuw in?
Hoi M, dat overkomt de beste van ons wel eens! Als het niet lukt in de authenticatie app kan ik daar niet bij helpen, maar wat ik wel kan doen om het op te lossen is je tweestapsverificatie te wijzigen naar SMS. Een andere optie is om langs 1 van onze winkels te lopen. Op vertoon van je legitimatie mogen mijn collega's 2FA uitzetten. Als ik je hier bij kan helpen, stuur me dan een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan doe ik een extra check en dan ontvang je voortaan per SMS de verificatiecode. Vervolgens - als je Mijn Odido weer in kan - kan je daarna de authenticator opnieuw instellen. Ik zie je bericht graag tegemoet en dan fix ik het voor je!
Hoi M, dat overkomt de beste van ons wel eens! Als het niet lukt in de authenticatie app kan ik daar niet bij helpen, maar wat ik wel kan doen om het op te lossen is je tweestapsverificatie te wijzigen naar SMS. Een andere optie is om langs 1 van onze winkels te lopen. Op vertoon van je legitimatie mogen mijn collega's 2FA uitzetten. Als ik je hier bij kan helpen, stuur me dan een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan doe ik een extra check en dan ontvang je voortaan per SMS de verificatiecode. Vervolgens - als je Mijn Odido weer in kan - kan je daarna de authenticator opnieuw instellen. Ik zie je bericht graag tegemoet en dan fix ik het voor je!
Met hulp v support is het gelukt zoals aangegeven in de reactie.
Bedankt.
Superfijn dat het inmiddels is gelukt en bedankt voor het laten weten!
Dag Marciano,
Ik heb hetzelfde probleem en heb hierover al zeven keer met het hoofdkantoor gebeld en ben hiervoor al drie keer naar een shop gegaan met de vraag de 2FA van mijn account te resetten naar SMS. De medewerkers van de hulplijn van het hoofdkantoor zeggen dat ze niet bevoegd zijn en in de shop zeggen ze dat ze dit wel voor een telefoonabonnement, maar niet voor een internetabonnement kunnen doen. Ik zit dus in een loophole. Kreeg vandaag via de hulplijn het prachtige advies mijn account te wissen. Behalve dat dit niet mogelijk is omdat je dan eerst moet inloggen (wat dus niet lukt) lijkt mij dit een onzalig idee.
Zou daarom graag, net als de heer/mevrouw Bosma, langs deze weg worden geholpen.
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.