Ik kan mijn internet abonnement niet koppelen in mijn Odido account.
dit lukt niet in mijn app en ook niet op de website.
heeft dit te maken dat misschien 1 letter van mijn naam niet goed is? En hoe kan ik dat dan het beste oplossen.
Grt Leon
Ik kan mijn internet abonnement niet koppelen in mijn Odido account.
dit lukt niet in mijn app en ook niet op de website.
heeft dit te maken dat misschien 1 letter van mijn naam niet goed is? En hoe kan ik dat dan het beste oplossen.
Grt Leon
Hoi Leon, van harte welkom op de Community! Goed dat je Internet aan je Mijn Odido-account wil koppelen - altijd handig! Om meerdere abonnementen in 1 Mijn Odido-account te koppelen moeten de gegevens exact overeenkomen, dus de verschillende voorletters zijn inderdaad de reden dat het nu nog niet lukt. Geen zorgen, ik help je hier meteen bij. Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan trek ik je voorletters gelijk met je mobiele abonnement en dan heb je binnen no time beide abonnementen in 1 account gekoppeld!
Hoi Marciano
ik heb een reply gestuurd op de mail.
Grt Leon
Om meerdere abonnementen in 1 Mijn Odido-account te koppelen moeten de gegevens exact overeenkomen, dus de verschillende voorletters zijn inderdaad de reden dat het nu nog niet lukt.
Is dit al een lopend actiepunt, om dit absurde beleid te fixen? Want dit is natuurlijk een vergissing, om dat oorspronkelijk zo in te stellen. Een vergissing die ongedaan gemaakt kan worden.
Toch logisch dat als je eenzelfde persoon bent, en dus accounts mag koppelen, de gegevens gelijk moeten zijn. Je gebruikt in veel topics grote woorden, hier is dat ook zo.
Toch logisch dat als je eenzelfde persoon bent, en dus accounts mag koppelen, de gegevens gelijk moeten zijn. Je gebruikt in veel topics grote woorden, hier is dat ook zo.
Daar is het emailadres voor.
Of de emailadres is alleen de login, en met die login kan je meerdere accounts beheren, ongeacht op welke persoonsnaam het contract staat, of de personalia in kwestie zijn gebonden aan de login, wat betekent dat je tijdens aanmelden voor tweede abonnement dit niet opnieuw hoeft in te vullen, want als je inlogt dan is je naam, dob en adres al bekend, want gekoppeld aan de login.
Je hebt je nooit afgevraagd waarom Odido zoveel tijd bezig is deze belachelijke problemen te fixen terwijl een volwassen bedrijf, waar men serieus over de processen heeft nagedacht, dat probleem niet heeft?
Hier zijn algemene conventies voor. Kijk bij letterlijk elk ander normaal, fatsoenlijk bedrijf. Odido heeft het wiel opnieuw uitgevonden, hem vierkant gemaakt, en pretendeert nu dat ik raar ben dat ik aanstip dat dit niet een verstandige zet was.
Hmm ok, maar is het al mogelijk om het te koppelen in mijn Odido app?
grt Leon
Hi
Goedemorgen
Laat je weten of het is gelukt? We horen het graag van je!
Goedemorgen
Laat je weten of het is gelukt? We horen het graag van je!
Hoi, ja het is gelukt. Internet + wifi is nu gekoppeld in mijn app.
Harstikke bedankt.
Grt Leon
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.