Skip to main content

Ik kan mijn internet abonnement niet koppelen in mijn Odido account. 
dit lukt niet in mijn app en ook niet op de website. 
heeft dit te maken dat misschien 1 letter van mijn naam niet goed is? En hoe kan ik dat dan het beste oplossen. 

Grt Leon 

Hoi Leon, van harte welkom op de Community! Goed dat je Internet aan je Mijn Odido-account wil koppelen - altijd handig! Om meerdere abonnementen in 1 Mijn Odido-account te koppelen moeten de gegevens exact overeenkomen, dus de verschillende voorletters zijn inderdaad de reden dat het nu nog niet lukt. Geen zorgen, ik help je hier meteen bij. Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan trek ik je voorletters gelijk met je mobiele abonnement en dan heb je binnen no time beide abonnementen in 1 account gekoppeld! 😄

Hoi Marciano

ik heb een reply gestuurd op de mail. 

Grt Leon

Om meerdere abonnementen in 1 Mijn Odido-account te koppelen moeten de gegevens exact overeenkomen, dus de verschillende voorletters zijn inderdaad de reden dat het nu nog niet lukt.

Is dit al een lopend actiepunt, om dit absurde beleid te fixen? Want dit is natuurlijk een vergissing, om dat oorspronkelijk zo in te stellen. Een vergissing die ongedaan gemaakt kan worden.

Toch logisch dat als je eenzelfde persoon bent, en dus accounts mag koppelen, de gegevens gelijk moeten zijn. Je gebruikt in veel topics grote woorden, hier is dat ook zo.

Toch logisch dat als je eenzelfde persoon bent, en dus accounts mag koppelen, de gegevens gelijk moeten zijn. Je gebruikt in veel topics grote woorden, hier is dat ook zo.

Daar is het emailadres voor.

Of de emailadres is alleen de login, en met die login kan je meerdere accounts beheren, ongeacht op welke persoonsnaam het contract staat, of de personalia in kwestie zijn gebonden aan de login, wat betekent dat je tijdens aanmelden voor tweede abonnement dit niet opnieuw hoeft in te vullen, want als je inlogt dan is je naam, dob en adres al bekend, want gekoppeld aan de login.

Je hebt je nooit afgevraagd waarom Odido zoveel tijd bezig is deze belachelijke problemen te fixen terwijl een volwassen bedrijf, waar men serieus over de processen heeft nagedacht, dat probleem niet heeft?

Hier zijn algemene conventies voor. Kijk bij letterlijk elk ander normaal, fatsoenlijk bedrijf. Odido heeft het wiel opnieuw uitgevonden, hem vierkant gemaakt, en pretendeert nu dat ik raar ben dat ik aanstip dat dit niet een verstandige zet was.

Hmm ok, maar is het al mogelijk om het te koppelen in mijn Odido app?

grt Leon

Hi ​@GebruikersnaamRandomTekst ik snap je punt, maar het niet nodig om dit proces in twijfel te nemen. Om het abonnement toe te kunnen voegen in 1 account, dient de naam, adresgegevens en geboortedatum overeen te komen met elkaar. En dat is ook logisch, gezien de abonnementen op dezelfde naam zou moeten staan. Ik wil je nogmaals wijzen op onze huisregels, het is niet nodig om meerdere topics te '’bumpen'’ met negativiteit. Houd het positief en voeg waarde toe aan het topic. Op deze manier blijft het leuk voor iedereen. Alvast bedankt! 

Goedemorgen ​@Leon van der Pasch, de kopie van je ID-bewijs heb ik voorbij zien komen, dank! Ik heb zojuist de naam voor je aangepast. Deze komt nu overeen bij je mobiele abonnement en je kunt je Internet + TV abonnement toevoegen aan je bestaande account. 

Laat je weten of het is gelukt? We horen het graag van je! 

Goedemorgen ​@Leon van der Pasch, de kopie van je ID-bewijs heb ik voorbij zien komen, dank! Ik heb zojuist de naam voor je aangepast. Deze komt nu overeen bij je mobiele abonnement en je kunt je Internet + TV abonnement toevoegen aan je bestaande account. 

Laat je weten of het is gelukt? We horen het graag van je! 

Hoi, ja het is gelukt.  Internet + wifi is nu gekoppeld in mijn app.  
Harstikke bedankt. 

Grt Leon

@Leon van der Pasch geen dank en graag gedaan! Als we nog iets anders voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😄

Reageer