Ik wil mijn nieuwe nummer koppelen aan een bestaand account in mijn Odido app. Omdat het simkaartje in een IPad zit kan ik de SMS met de code niet ontvangen. Kunnen jullie mij helpen?
Ik wil mijn nieuwe nummer koppelen aan een bestaand account in mijn Odido app. Omdat het simkaartje in een IPad zit kan ik de SMS met de code niet ontvangen. Kunnen jullie mij helpen?
Hi
Wat goed is om te weten: ik kan het abonnement niet voor je toevoegen, sorry! Dat kun je alleen zelf. Er wordt een verificatiecode per sms naar het nummer verstuurd en zodra je die invoert, staat het abonnement gekoppeld. De code is vaak 15 minuten geldig wegens veiligheidsredenen. Wat je kunt doen is de simkaart uit je tablet halen en in je telefoon plaatsen, zodat je in ieder geval de code kunt ontvangen. Deze zou je eigenlijk ook op je tablet moeten kunnen ontvangen, wellicht helpt het al door de simkaart opnieuw erin te plaatsen. Anders kun je het proberen in je telefoon, dan komt de code vaak wel binnen.
Ik zie je reactie graag tegemoet!
Ik heb het nummer toegevoegd aan mijn profiel bij “info voor moderator”. Bij mijn weten zijn alle gegevens hetzelfde als voor mijn hoofdnummer. Simkaartr zit in een Ipad, die kan er ook niet zomaar uit, want Ipad ligt inmiddels op mijn werk. SMS met code heb ik de eerste keer toen ik probeerde te koppelen niet ontvangen op de IPad. Ik zou graag de SMS met de code willen ontvangen op mijn hoofdnummer eindigend op 8294. Is dat mogelijk?
Goedemorgen
Ik hoor graag of het is gelukt wanneer je de iPad in de buurt hebt!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.