Ik wil mijn nieuwe nummer koppelen aan een bestaand account in mijn Odido app. Omdat het simkaartje in een IPad zit kan ik de SMS met de code niet ontvangen. Kunnen jullie mij helpen?
Ik wil mijn nieuwe nummer koppelen aan een bestaand account in mijn Odido app. Omdat het simkaartje in een IPad zit kan ik de SMS met de code niet ontvangen. Kunnen jullie mij helpen?
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Hi
Wat goed is om te weten: ik kan het abonnement niet voor je toevoegen, sorry! Dat kun je alleen zelf. Er wordt een verificatiecode per sms naar het nummer verstuurd en zodra je die invoert, staat het abonnement gekoppeld. De code is vaak 15 minuten geldig wegens veiligheidsredenen. Wat je kunt doen is de simkaart uit je tablet halen en in je telefoon plaatsen, zodat je in ieder geval de code kunt ontvangen. Deze zou je eigenlijk ook op je tablet moeten kunnen ontvangen, wellicht helpt het al door de simkaart opnieuw erin te plaatsen. Anders kun je het proberen in je telefoon, dan komt de code vaak wel binnen.
Ik zie je reactie graag tegemoet!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.