Hoi!
ik wil mijn tv/internet toevoegen maar ik krijg bovenstaand bericht als ik probeer te koppelen.
Ook zie ik in de odido app bij “klantvoordeel” wel dat ik al korting heb op mijn mobiel
Bij tv/internet geeft hij aan “voordelen per maand (na activate) Klantvoordeel €5.”
Afgelopen dinsdag is mijn internet geactiveerd dus dat zou al gedaan moeten zijn?
Toch even als check, gaat hier alles goed?
Hoi
Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Dan kan een collega of ik daarna met je meekijken!
Hoi
Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Dan kan een collega of ik daarna met je meekijken!
Yes staat er nu in :)
Ik ben meteen gaan kijken en zie dat jouw abonnement nog niet is geactiveerd n.a.v. het monteursbezoek. Hierdoor werkt het Klantvoordeel nog niet. Om dit voor je op te lossen, heb ik meteen een ticket aangemaakt naar onze technische dienst. Zij zullen het abonnement voor je activeren. Het Klantvoordeel zal dan ook automatisch ingaan.
Betreft jouw Mijn Odido omgeving en het koppelen van je accounts. Ik zag inderdaad dat er nog een oud Internet + TV abonnement gekoppeld staat. Deze heb ik nu verwijderd. Wil je nogmaals proberen om je abonnement te koppelen? Ik weet zeker dat het nu moet lukken!
Laat mij weten hoe het is gegaan?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.