Het inloggen met de microsoft
Authenticator app werkt niet. Ik blijf de melding 'De code klopt niet. Probeer je het nog een keer.
Het inloggen met de microsoft
Authenticator app werkt niet. Ik blijf de melding 'De code klopt niet. Probeer je het nog een keer.
Welkom op onze community!
Goed dat je ons via deze weg hebt gevonden en hier een topic over opent. Ik help je graag verder!
Bedoel je dat het inloggen met de Microsoft Authenticator App in het algemeen aangeeft dat de code niet klopt of ervaar je dit wanneer je wil inloggen in de Odido app?
Heb je al eens geprobeerd om de Authenticator App te verwijderen en opnieuw te installeren? Zo niet, wil je dit dan eens proberen?
Mocht dit niet werken, adviseer ik je om hiermee naar 1 van de Odido Shops te gaan. Hoe graag ik het ook wil, kan ik hier niet bij helpen. Ik weet zeker dat mijn collega’s in de shop je met alle liefde verder helpen, ze staan voor je klaar!
Heb je nog andere vragen of kan ik in de tussentijd nog ergens bij helpen? Geef het vooral aan. Ik sta voor je klaar!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.