Skip to main content
Beantwoord

Koppelen mobiel abbonement

• 22 februari 2025
  • 3 reacties
  • 29 Bekeken

Ik kan sinds kort verlengen, maar ik wil graag inzien wat mijn mogelijkheden zijn. Hiervoor wil ik mijn abbonement koppelen om facturen etc. In te zien maar dat lukt niet..

Ik krijg de volgende melding te zien;

Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hey ​@TimvdBerg, ik neem het stokje even over van mijn collega! Dank voor het invullen van je profielgegevens, ik zie dat alles netjes overeenkomt. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zag dat er nog een oud account gekoppeld stond, vandaar dat je ook deze melding te zien krijgt bij het koppelen. Geen zorgen, ik heb zojuist het account verwijderd en alles ontkoppeld. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel dan je abonnement. Daarna kun je je facturen en alles van je abonnement inzien! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Bekijk origineel

Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi Tim, leuk dat je benieuwd bent naar de verlengmogelijkheden! Ik wil graag voor je nakijken waarom het niet lukt met het koppelen van je abonnement aan een Mijn Odido account. Om dit te kunnen doen, zou ik je alleen nog willen vragen om de laatste 4 cijfers van je IBAN ter verificatie te delen in je profiel. Deze informatie is alleen voor mijn collega's en mij zichtbaar. Geef je mij een seintje zodra je dit gedaan hebt?

• heeft eerste post geplaatst
  • 24 februari 2025

​@Sam van Odido dankjewel voor je hulp, ik heb de laatste 4 cijfers toegevoegd. Ik hoor het graag! 😀

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@TimvdBerg, ik neem het stokje even over van mijn collega! Dank voor het invullen van je profielgegevens, ik zie dat alles netjes overeenkomt. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zag dat er nog een oud account gekoppeld stond, vandaar dat je ook deze melding te zien krijgt bij het koppelen. Geen zorgen, ik heb zojuist het account verwijderd en alles ontkoppeld. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel dan je abonnement. Daarna kun je je facturen en alles van je abonnement inzien! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen