Hi @MEMvd, wat leuk dat je gaat verhuizen, veel succes en alvast heel veel plezier in je nieuwe woning! Wel zo fijn als je je nieuwe abonnement kunt koppelen, laten we samen naar een oplossing kijken. Is het klantnummer uit je profiel van het nieuwe abonnement? Ik zie inderdaad al een account gekoppeld staan, vandaar dat je deze melding te zien krijgt. Ik kan 'm voor je verwijderen, zodat je alles opnieuw kunt instellen. Zou je dat willen?
Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer invullen in je profiel? Dan kan ik het account voor je verwijderen!
@MEMvd ,
Je kunt maar 1 Odido vast internet dienst per huishouden (dus email) in de my-odido hebben staan. Mobiele abonnementen kunnen er meer van worden toegevoegd.
Als je de emaillaat loskoppelen dan zie je de oude informatie natuurlijk niet.. Dus een 2e email adres voor het 1e of 2e woonadres is dan de oplossing. Of wachten totdat je de 1e hebt gestopt en het dan laten ontkoppelen.
Ik begrijp dus dat dubbel draaien met één account niet mogelijk is. In dat geval zal ik voor het nieuwe adres een ander emailadres vastleggen. Ik wil niet dat er nu al één account verwijderd wordt.
Wel vreemd dat dit niet mogelijk is. Als je dus meerdere adressen hebt moet je voor ieder adres een apart account maken?
inmiddels heb ik zelf mijn emailadres op het oude account gewijzigd en mijn nieuwe account aan mijn “echte” emailadres gekoppeld en dat lijkt te werken.
Goedemorgen MEM, superfijn om te lezen dat het je inmiddels al gelukt is en bedankt voor het laten weten. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community is er voor je!