Het koppelen van mijn abonnement aan mijn account werkt niet! Ik krijg het bericht dat het abonnement al gekoppeld is aan een bestaand account. Zelf heb ik al een flinke tijd een abonnement, maar nu moet ik voor het eerst m'n dagbundel verhogen oid, maar dat gaat dus niet. Is er een mogelijkheid dat ik m'n account kan koppelen? Alvast bedankt!
Hi
Als dat niet werkt, kan ik het account voor je verwijderen en alles ontkoppelen. Echter, zie ik dat de adresgegevens uit je profiel niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem staat. Kun je de juiste postcode + huisnummer vermelden in je profiel? Dan kan ik het daarna voor je in orde maken, zodat je je abonnement kunt koppelen.
Ik zie je reactie graag tegemoet!
Het koppelen van mijn abonnement aan mijn account werkt niet! Ik krijg het bericht dat het abonnement al gekoppeld is aan een bestaand account. Zelf heb ik al een flinke tijd een abonnement, maar nu moet ik voor het eerst m'n dagbundel verhogen oid, maar dat gaat dus niet. Is er een mogelijkheid dat ik m'n account kan koppelen? Alvast bedankt!
Hallo Odido! Ik heb precies hetzelfde en kan dus ook al sinds ik in de winkel mijn abonnement heb verlengd mijn facturen etc niet meer inzien. Zou iemand me hierbij kunnen helpen? Heb het al via de klantenservice geprobeerd maar dat heeft nog niet geholpen helaas…
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.