Skip to main content

Na overlijden van een familielid heb ik het Odido nummer overgenomen. Bij het oude account staat het nummer nu als beëindigd, maar het nummer is niet zichtbaar bij mijn account (met ander nummer en ook Odido internet).

Koppelen gaat ook niet omdat het nummer gekoppeld is aan een “ander account”, maar welke dan? Ik kreeg net wel een eerste factuur (Kenmerk: 2223/1.22479132) van het overgenomen nummer, dus het is wel overgezet, maar naar wie? Het email adres van de factuur van het overgenomen nummer is hetzelfde als bij mijn andere nummer.

Denk niet dat Izzi of de klantenservice hier uit zullen komen, dus alvast bedankt voor de hulp hier! 

Goedemiddag ​@mkrmr, van harte welkom op onze Community! Allereerst, gecondoleerd met het verlies van je familielid, ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd. Wel zo fijn als je het overgenomen nummer kunt koppelen, laten we samen naar een oplossing kijken! Als je deze melding te zien krijgt, staat het account nog gekoppeld aan het oude/inactieve abonnement. Gaat het om het nummer wat eindigt op ***3458? Ik zie inderdaad dat je deze hebt overgenomen en dat het account nog gekoppeld staat aan het oude abonnement. Vandaar dat je ook deze melding te zien krijgt. Geen zorgen, ik heb zojuist het account verwijderd en alles ontkoppeld. Je kunt vanaf nu het nummer koppelen aan je bestaand account! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik verneem het graag van je! 

Goedemiddag ​@mkrmr, van harte welkom op onze Community! Allereerst, gecondoleerd met het verlies van je familielid, ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd. Wel zo fijn als je het overgenomen nummer kunt koppelen, laten we samen naar een oplossing kijken! Als je deze melding te zien krijgt, staat het account nog gekoppeld aan het oude/inactieve abonnement. Gaat het om het nummer wat eindigt op ***3458? Ik zie inderdaad dat je deze hebt overgenomen en dat het account nog gekoppeld staat aan het oude abonnement. Vandaar dat je ook deze melding te zien krijgt. Geen zorgen, ik heb zojuist het account verwijderd en alles ontkoppeld. Je kunt vanaf nu het nummer koppelen aan je bestaand account! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik verneem het graag van je! 

Ja, het is nu gelukt, bedankt! 😀

Goedemorgen ​@mkrmr, fijn dat het is gelukt! Geen dank en graag gedaan. Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst en nogmaals sterkte voor jou en je familie! 

Reageer