Skip to main content
Beantwoord

inlog code naar verkeerd nummer

  • 23 februari 2025
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

Als ik wil inloggen op mijn Odido dan kom ik bij het inlogscherm waar een verkeerd tel.nummer staat waar dan de code heen gestuurd gaat worden.

Maar omdat ik dit nummer dus niet heb, want bel met ander nr,  krijg ik geen code binnen en kan dus niet inloggen op mijn Odido.

Kunnen jullie dit nummer wissen en vervangen door het nummer dat wel bij mijn abonnement hoort en waarmee ik bel?

Hoe kan ik de gegevens doorgeven zodat jullie dit kunnen aanpassen?

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@Ingeon, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je kunt inloggen en dat de 2FA code naar het juiste nummer wordt verstuurd, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! De regels omtrent 2FA zijn best streng en ik kan dit niet zomaar voor je wijzigen, sorry! Je kunt in dit geval het beste langsgaan in één van onze winkels met een geldig legitimatiebewijs. Zij kunnen verifiëren dat jij de juiste persoon bent en helpen je direct met het wijzigen van de 2FA naar het juiste nummer, zodat je daarna gemakkelijk kunt inloggen in je Mijn Odido account! 

Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie het juiste nummer voor 2FA bij je account vermeld staan. Kan het kloppen dat het al gewijzigd is? Ik hoor het graag van je!

Bekijk origineel

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Ingeon, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je kunt inloggen en dat de 2FA code naar het juiste nummer wordt verstuurd, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! De regels omtrent 2FA zijn best streng en ik kan dit niet zomaar voor je wijzigen, sorry! Je kunt in dit geval het beste langsgaan in één van onze winkels met een geldig legitimatiebewijs. Zij kunnen verifiëren dat jij de juiste persoon bent en helpen je direct met het wijzigen van de 2FA naar het juiste nummer, zodat je daarna gemakkelijk kunt inloggen in je Mijn Odido account! 

Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie het juiste nummer voor 2FA bij je account vermeld staan. Kan het kloppen dat het al gewijzigd is? Ik hoor het graag van je!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen