Skip to main content

Ik probeer mijn odido abonnement te koppelen in de odido app, maar het lukt niet. Hij geeft steeds de melding: "Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw."

Hi ​@Erdi077, ik wil je ontzettend graag verder helpen om ervoor te zorgen dat jij jouw abonnement kan toevoegen aan je account! Zou je hiervoor alleen nog je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer willen toevoegen aan je profiel? Zodra je dit hebt gedaan kan je dit laten weten in het topic. Dan kijk ik gelijk met je mee!


Ik heb geboorte datum en laatste 4 cijfer iban genoteerd in profiel.


Hey ​@Erdi077, dank voor het invullen van de gegevens in je profiel! Ik heb gelijk gekeken en ik zag dat je nummer inderdaad nog gekoppeld stond aan een oud account, vandaar dat je deze melding te zien kreeg. Geen zorgen, ik heb zojuist het account voor je verwijderd. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnement. Dan zou het moeten lukken! 

Laat je ons weten of het is gelukt? We zien je reactie graag tegemoet!


Reageer