Ik heb sinds deze maand mijn abonnement verlengt bij odido maar ik krijg in mijn odido het niet te zien, verder heb ik een abonnement op hbo max erbij maar dit kan ik nergens terugvinden en heb hier geen inloggegevens van.
het hele abonnement kan ik ik dus niet inzien wat kan ik doen?
Hey
Kun je alleen nog je geboortedatum de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer invullen in je profiel? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken!
Heb het ingevuld!
Hoi Kick, bedankt voor het invullen van je gegevens! Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat je oude abonnement (van voor de verlenging) nog gekoppeld stond aan je Mijn Odido-account. Deze heb ik zojuist verwijderd. Geef het systeem 15 minuten de tijd en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je nieuwe abonnement te koppelen. Dan moet HBO Max er ook in te zien zijn. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je!
Hi, het is gelukt! Maar hoe werkt het hbomax abonnement, heb ik daar inloggegevens van of een code of iets dergelijks?
Ik help je meteen verder, zodat je heerlijk gebruik kan maken van HBO Max.
Heb je nog geen HBO Max account? Dan kan je via deze link een account aanmaken en koppelen: www.odido.nl/my/abonnement/hbomax-instellingen
Heb je al wel een account? Volg dan de volgende stappen:
1. Ga naar je HBO Max account en zet je betaalwijze stop.
2. Wacht tot het einde van je betaalperiode. Je account blijft gewoon bestaan.
3. Daarna koppel je het account in Mijn Odido (Abonnementen > Extra’s > HBO Max > Beheer).
Laat je mij weten of het is gelukt? Mocht ik nog ergens anders bij kunnen helpen of heb je nog vragen, verneem ik het graag. Ik sta voor je klaar!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.