Skip to main content

Ik heb mijn esim voor mijn nieuwe contract ontvangen, maar ik kan de esim niet activeren. Ik heb de esim toegevoegd en kan inloggen op mijn https://beheervastmobiel.odido.nl/. Ik heb werknemer toegevoegd, ik kan mijn nummer en mijn vast op mobiel nummer ook zien, maar de status van mijn nummer is "Wordt verhuisd", op mijn mobiel heeft de nieuwe esim geen netwerk. Kunt u mij helpen?

Hi ​@ayadov778, welkom op onze Community! Wel zo fijn als je je nieuwe eSIM kunt activeren, laten we samen naar een oplossing kijken! Heb je de QR-code al gescand met je toestel? Dan staat die al gekoppeld en dient de eSIM alleen nog geactiveerd te worden. Dat kan heel gemakkelijk via je Mijn Odido account https://www.odido.nl/my/toestel-en-sim. Krijg je daar niet de knop te zien om je simkaart te activeren? Dan kijk ik graag met je mee in je account. 

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna met je meekijken! 


Reageer