Skip to main content

Ik probeer mijn mobiele abonnemen al geruime tijd te koppelen aan mijn bestaande thuisinternetabonnement . Helaas krijg ik telkens de foutmelding: "We herkennen je gegevens niet." Dit probleem speelt al lange tijd.

Hoi Parsa, leuk dat je zowel Internet als Mobiel bij ons hebt! Goed dat je je gegevens hebt ingevuld. Alleen de laatste 4 cijfers van het IBAN komen niet overeen met die bij ons in het systeem staan. Wil je deze controleren en de juiste invullen? Dan kan ik je straks sneller helpen. Ik heb wel meteen gekeken en als ik het goed heb gaat het om het 06-nummer **42, klopt dat? De reden dat je dit abonnement niet kan koppelen aan je bestaande Mijn Odido-account is omdat je gegevens niet overeenkomen. Je mobiele abonnement staat op een hele andere geboortedatum dan je internet-abonnement. 

Zet je de laatste 4 cijfers van het IBAN die overeenkomen met je internet-abonnement in je profiel? Dan stuur ik je een mail waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Als ik die vervolgens heb ontvangen, kan ik de geboortedatum corrigeren en dan heb je binnen no time beide abonnementen in 1 Mijn Odido-account gekoppeld! 😄

Reageer