Alle vragen over Mijn Odido bij een Mobiel abonnement.
Recent actief
De activatielink die ik heb ontvangen (https://www.odido.nl/esim?ticket=...) weigert de Odido app te openen op mijn iPhone. In plaats daarvan word ik in Safari constant omgeleid naar de algemene webpagina: /hulp-bij-link. De meegeleverde QR-code biedt ook geen uitkomst, deze verwijst simpelweg naar diezelfde haperende weblink. Als ik exact dezelfde link uitvoer op een Android-telefoon, wordt de Odido app wél direct geopend. Wat ik al heb geprobeerd (zonder succes):• De Odido app volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.• Safari geschiedenis/websitedata gewist.• Link op andere manieren geprobeerd te openen (lang indrukken / via Apple Notities).• Andere browsers geprobeerd. Ik zou niet weten wat ik nog moet doen om de esim actief te krijgen op mijn iPhone.
Hi, ik heb bij jullie twee abonnementen lopen 1 voor mij en 1 voor mijn minderjarige dochter. Zij heeft haar abonnement ontkoppelt aan mijn Odido app en nu kan ik niet meer naar haar verbruik kijken. Als ik de abonnementen weer wil samenkoppelen dat ontvangt zij een verificatie code. Hoe kan de code naar mijn nummer worden gestuurd?
Sinds een paar weken kan ik niet meer inloggen op mijn account via mijn Odido. Ik ontvang geen SMS code meer om in te loggen. Is hier een andere oplossing voor?Hoor het graag van iemand.
Hallo, ik ben onlangs abonnee geworden bij TMobile/Odido. Alles moet online geregeld worden, maar mijn internetverbinding wordt vandaag pas actief. Lichtelijk irritatiepuntje om alles online te regelen, terwijl je nog niet online bent ;) Ik moet dus via de app mijn abonnement activeren, maar ik krijg de tweestapsverificatiecode niet binnen. Ik heb al accountherstel gedaan maar die code komt niet binnen. Andere 2FA meldingen krijg ik wel binnen op mijn Authenticator app. Wat doe ik fout?
Ik wil graag mijn telefoonnummer beheren, origineel tele2 account. Als ik probeer te registreren krijg ik de melding dat het nummer al is gekoppeld aan een ander account maar ik zou niet weten welk account.
ik proberen om te odido inloggen maar lukt het komt elke keer Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? kan iemand alstublieft mijn helpenMijn telefoonnummer : XXXX [Mod edit: telefoonnummer verwijderd]
Ik kan mijn abbonement niet toevoegen in mijn odido account, hoe doe ik dit?ik krijg namelijk al weken dezelfde foutmelding
Na een klein uurtje telefonische Odido helpdesk, heb ik nu 2 accounts waarin ik bij account ‘1’ mijn (Odido) glasvezel-abo zie en bij account ‘2’ mijn mobiele abo zie.Ik wil het mobiele abonnement toevoegen aan account ‘1’, maar het ontkoppelen van mijn mobiele abonnement bij account ‘2’ lukt niet (krijg de melding ‘er is iets fout gegaan, probeer het later nog eens’).Het mobiele-abonnement LIJKT wel ontkoppeld te zijn van account ‘2’, maar koppelen aan account ‘1’ lukt nog steeds niet… (‘er is iets fout gegaan...’). @Hajar van Odido ; jij lijkt hier goed in te zijn. Wil je mij helpen?
Goedendag,Ik heb een mijn odido account waar ik inlog met mijn e-mail adres. Hierin is mijn mobiele abonnement gekoppeld en zichtbaar.Ik probeer nu mijn internet glasvezel abonnement te koppelen maar dit lukt niet. Ook niet na overleg met de klantenservice.Wellicht kan iemand via de moderators mij helpen.Alvast mijn dank
Zowel Tele2 als T-Mobile zijn Odildo geworden. Mooi. Alleen T-Mobile nog terug te vinden in de app ondanks samenvoegen abonnementen op de Odildo website. Laten we eens uitloggen en weer inloggen. Oh dat werkt niet, 2FA staat ineens aan met een onveilige sms methode. 2FA activeer je in interactie met je gebruiker zodat die kan kiezen welke authenticator je wil gebruiken.Hoe krijg ik de Tele2 abonnementen zichtbaar in de Odildo app?
Hi Odido, In de fora zag ik dat al meerdere mensen mijn probleem hebben ervaren dus ik hoop dat dit makkelijk te verhelpen zal zijn.Ik probeer mijn nieuwe Odido thuis abonnement toe te voegen aan mijn al bestaande Odido account van mijn mobiele abonnement, echter krijg ik de volgende foutmelding te zien: “Het opgegeven adres komt helaas niet voor in onze systemen. Controleer je gegevens en probeer het nog eens.”Het adres klopt echter wel, ook heb ik geprobeerd het adres opnieuw in te vullen maar dit biedt helaas geen verbetering. Zou iemand mij hier mee kunnen assisteren?Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,Michiel
Al enige tijd probeer ik mijn account van internet thuis en mijn mobiele abonnement te koppelen. Zowel op de website als in de app blijf ik dezelfde foutmelding krijgen: Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog een keer.Helaas blijf ik ook in de wacht gezet te worden via de chatfunctie op de website en word ik constant van medewerker naar medewerker gestuurd waardoor je weer terug in de wacht gaat. Volgende poging om te kijken of het via dit kanaal opgelost kan worden. Iemand een idee?Alvast bedankt!
Hallo, Mijn telefoon is gestolen in het buitenland en mijn oude SIM-kaart is geblokkeerd. Ik heb een nieuwe SIM-kaart ontvangen en ik ben momenteel in Roemenië. Ik heb een abonnement en ik wil graag mijn nieuwe SIM-kaart activeren. Ik kon inloggen op mijn Odido-account met iDIN, maar ik weet niet hoe ik mijn nieuwe SIM-kaart vanaf hier kan activeren. Kunt u mij alstublieft helpen om deze te activeren? Hartelijk dank voor uw hulp! Alex
Hoi, Sinds deze week is mijn telefoonnummer d.m.v. nummerbehoud overgenomen door Tele2/Odido. Het abonnement is reeds actief en het nummerbehoud is prima verlopen.Helaas lukt het niet om mijn abonnement toe te voegen in de Odido app of om deze te koppelen aan ons Odido (voorheen T-Mobile) thuis abonnement vanwege het klantvoordeel. Eveneens via dezelfde app.Na het invullen van de verificatie code die ik ontvang via sms verschijnt: Er is een fout opgetreden. (Probeer het later opnieuw.)Het gevolg is dat ik hierdoor geen inzage heb in mijn bundel en dus niet o.a. niet weet hoe ik er voor sta met mijn Mb’s en facturen.Ik heb hier al rond gelezen en zie dat dit een bekend probleem is. Het viel mij op dat er ook een oplossing is geboden in een aantal gevallen.Wie niet waagt wie niet wint dacht ik dus maar.
Mijn Odido stuurt een verificatie SMS naar mijn oude nummer zodra ik met mijn bekende Tele2 account aanmeld. Zodra ik jullie probeer te bellen wordt er aangegeven om op de website te kijken. De telefoonverbinding wordt direct verbroken. De chat bot van Izzy geeft ook aan dat er geen adviseur bekend is. Hoe krijg ik mijn verificatienummer (voor SMS verificatie) over op mijn nieuwe nummer die Tele2 aan mij gegeven heeft?
Hallo, Ik probeer mijn eSIM te downloaden via mijn Odido maar ik krijg een toegang te zien. Wie o wie kan mij verder helpen?
Ik wil graag mijn account toevoegen aan mijn Tmobile app. Maar er staat dat mijn account/telefoonnummer al gekoppeld staat. Ik kan dit niet ontkoppelen want ik weet niet waar het gekoppeld staat. Ik heb het al aan familieleden gevraagd of ik bij hen gekoppeld sta maar dat is ook niet zo. ik wil graag mijn account koppelen en dus eerst ontkoppelen bij waar hij dan ook gekoppeld staat. Ik wil graag mijn mb kunnen zien en mijn mb bijvullen want dit is op! kunt iemand mijn helpen???!!
Vandaag 25-05 is het nieuwe abonnement van mijn vrouw ingegaan (samen unlimited). Zij draait nu dus met mij mee op mijn abonnement. Er staat onder haar “oude” account dat haar abonnement niet meer actief is, maar ondanks ontkoppelen blijft het wel zichtbaar staan in haar account. Ik kan hem nu dus niet koppelen aan mijn account omdat hij bij haar er nog staat. Dat terwijl in hem daar al enkele malen op ontkoppelen heb gezet. Er gaat dus iets fout in het systeem. Wil het nummer graag aan mijn account toevoegen. Zag zo juist op de site dat het nummer wel uit haar account is, maar inloggen op mijn account krijg ik een 403 forbidden melding 🤯. En via de app werkt het ook niet (daar staat het nummer nog wel bij haar )Blijkbaar is de app niet goed in het communiceren met de systemen, want die blijft dus hangen. Heb na lang wachten nogmaals via de site wel kunnen inloggen en daar staat het nummer wel er bij, maar kan de naam nog niet wijzigen 😩Dit soort issues kan klanten wel weg jagen als
Afgelopen week ben ik een dag naar Duitsland geweest. Maar ben alweer 2 dagen terug en nog steeds zegt de app "u bent in Duitsland" en zie de buitenlandbundel staan. Maar kan dus mijn eigen bundel niet zien (of eventueel aanvullen) Wat gaat er fout? Ik heb de app al helemaal afgesloten en opnieuw gestart.
Ik krijg mijn mobiele telefoonnummers niet gekoppeld in mijn odido. Krijg telkens de melding: er is een fout opgetreden, probeer het later opnieuw. Ik heb nu geen inzicht in mijn kosten. Klantenservice heeft dit online al 2x geprobeerd op te lossen, maar is niet gelukt. Hoe kan ik inzage krijgen in mijn verbruik? Klantenservice bellen werkt totaal niet hang al 2x een uur aan de lijn, krijg niemand eraan.
Ik probeer in te loggen om mijn factuur te downloaden, maar inloggen lukt niet, want ik krijg geen SMS code.Is er een storing gaande of gaat er iets anders verkeerd?
Hey there, I had a pre-paid sim card with a bundle, and just yesterday i changed this to a unlimited subscription. However on my account i see this: And on my t-mobile app i don’t see any subscriptions at all. Whenever i try to add an existing subscription by clicking “Ik heb nog een abonnement” i get this message: “Dit abonnement is al gekoppeld aan een ander My T-Mobile account. Wil je het abonnement liever koppelen aan je dit My T-Mobile account? Ontkoppel het abonnement dan eerst uit je bestaande account, voordat je de koppeling maakt met dit account.” Now my daily 10G is about to end, and i need to have an internet connection today, and im not sure how and where should i refill with 2G because i don’t see my subscription anywhere. Would really appreciate any help,Thanks
Hoi hoi, Ik heb een aantal dagen geleden een nieuwe telefoonnummer aangevraagd en gekregen. Echter kan ik nu niet meer inloggen op Mijn Odido omdat de 2FA sms'je verstuurd wordt naar mijn oude nummer die niet meer bestaat. Is het mogelijk om de 2FA sms'jes naar mijn nieuwe nummer om te zetten? :) Dank u!
Goedemorgen, Ik probeer al een aantal dagen het telefoonnummer van mijn vriendin toe te voegen aan onze omgeving, krijg constant de volgende melding: Er ging iets fout. Probeer het later nog een keer.Lastig te achterhalen waar het aan ligt, hoop dat iemand mij hier kan helpen.
Sinds donderdag probeer ik een nieuwe bundel te kopen. De app en de website geven een fout melding: Er is een fout opgetredenEr is een probleem bij het laden van deze gegevens. Probeer het later opnieuw."”Je kunt wachten tot je dood gaat. Ik was heel tevreden met T-Mobile maar odido is gewoon slecht. Sinds donderdag probeer ik te bellen (we zijn druk, probeer het later). Het is me vrijdag gelukt om de chat te openen nadat het bot me dat toeliet. Echter, Marsha liet de chat verlopen zodat ik nog steeds geen antwoord heb. Naar een andere NL provider gaan lukt op dit moment niet want ik ben sinds vandaag in Bulgarije (waarom ik dus de bundel wilde kopen VOORDAT ik hier in Sofia zit). M.a.w. ik heb geen internet, geen telefoon meer. Dank U wel Odido. Jullie klantenservice is gewoon non existent, Izzie is een joke en je klanten, ik heb 3 jaar zonder enig probleem met T-Mobile gewerkt, staan in de kou. Ik zou dus graag willen weten wat ik nog kan doen zonder weer een paar uur in de wacht te
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.