Beste Odido Moderators,
Ik loop tegen een zeer vervelende administratieve situatie aan en hoop dat een moderator mij hierbij kan helpen.
Ruim een jaar geleden dacht ik via de website mijn lopende mobiele abonnement te verlengen. Nu ben ik er recent achter gekomen dat er destijds per ongeluk een volledig nieuw abonnement is afgesloten in plaats van een verlenging. Dit nieuwe nummer is destijds direct aan mijn bestaande account gekoppeld.
Omdat Odido beide nummers via één totale verzamelfactuur en in één keer automatisch van mijn bankrekening incasseert, is het mij nooit opgevallen dat ik voor twee nummers betaalde. Ik was in de veronderstelling dat het totale bedrag hoorde bij mijn verlengde abonnement.
De situatie is nu als volgt:
- Het ongewenste extra nummer is nooit geactiveerd.
- De simkaart is nooit gebruikt.
- Het verbruik op dit extra nummer is al die tijd aantoonbaar 0,0 MB, 0 minuten en 0 sms.
Omdat er sprake is van een duidelijke dwaling bij de bestelling en het nummer nooit is gebruikt, wil ik via deze weg vragen of een moderator dit ongewenste abonnement per direct kosteloos kan beëindigen en of er gekeken kan worden naar een coulanceregeling/terugbetaling voor de onterecht geïncasseerde maanden.
Kunnen jullie mij hierbij helpen? Ik deel mijn gegevens graag in een privébericht.
Ik heb contact gehad met klantenservice, maar daar zat iemand aan de andere kant die op geen manier begrip had: als je een fohn koopt dan moet je een fohn betalen. Alleen ligt dit even iets anders lijkt mij.
mvg Patricia