Ik heb al heel lang een mobiel internet contract bij Odido. Destijds is mijn moeder dat contract onder haar naam aangegaan. Haar naam heeft al die jaren dus op het contract van mijn mobiele abonnement gestaan. Ik kon altijd gewoon inloggen met mijn email adres R***@live.nl om mijn mobiele abonnement in te zien.
Ik heb ongeveer twee jaar geleden ook een Vast Internet abonnement genomen bij Odido. Ik heb dit nooit aan mijn account kunnen koppelen, waarschijnlijk omdat de namen op de twee contracten niet overeenkomen. Ik heb dit abonnement dus nooit in kunnen zien behalve de facturen per email.
ik heb via de klantenservice van Odido pas geleden een officiële Contractovername doorlopen om het mobiele contract op mijn naam te krijgen, met als doel om beide contracten inzichtelijk te krijgen op 1 Odido abonnement.
Eindstand is nu dat ik het account dat ik eerst gebruikte voor mijn mobiele abonnement niet meer kan gebruiken, en ook niet kan herstellen via email (krijg nooit iets binnen). Ik heb destijds na de contractovername een aantal dingen geprobeerd met het account, maar weet niet precies meer wat.
Graag zou ik willen dat mijn nummer wordt losgekoppeld van dit account waar ik niet meer bij kan, zodat ik een nieuw account kan maken waar ik dan zowel mijn mobiele als vaste internet abonnement aan kan koppelen.
Excuus voor het lange verhaal ;)
LMK als er details nodig zijn.
MVG, Robin