Skip to main content
Beantwoord

Account verwijderen (Odido + community)

• August 14, 2026
  • 5 reacties
  • 62 Bekeken

Graag wil ik verzoeken mijn Odido account en alle bijbehorende gegevens permanent te verwijderen, waaronder ook dit forum account. Bij voorbaat dank!

Beste antwoord door Anonymous

Goedemiddag en bedankt voor je DM. Ik heb het Mijn Odido account met e-mailadres p***e@hotmail.com verwijderd. Is alles in orde zo? Laat het me maar weten, dan verwijder ik je community account zo ook meteen! 😊

Dankje! Dan kan dit account inderdaad ook verwijderd worden, nogmaals dank!

5 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • August 14, 2026

Grappig, je maakt een account aan en dan open je een topic om het te verwijderen. 

Als je gegevens van een Odido abonnement wit laten verwijderen dan is daar een schriftelijke procedure voor. Je forumaccount naam kan hernoemd worden naar Anoniem. Dat kan een moderator voor je doen volgende week.

• August 14, 2026

Grappig, je maakt een account aan en dan open je een topic om het te verwijderen. 

Als je gegevens van een Odido abonnement wit laten verwijderen dan is daar een schriftelijke procedure voor. Je forumaccount naam kan hernoemd worden naar Anoniem. Dat kan een moderator voor je doen volgende week.

Hier was dan ook een reden voor, mijn mailtjes naar het persoonsgegevens e-mailadres worden niet beantwoord. Dit was een beetje mijn laatste oplossing, maar blijkbaar is dit ook weer niet goed.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi, van harte welkom op de community. Ik help je graag bij het verwijderen van je accounts. Voordat ik je Mijn Odido account mag verwijderen moet ik eerst een verificatie doen. Ik heb je zojuist een DM gestuurd via Webcare Moderator. Reageer je daar op me? Zodra je Mijn Odido account verwijderd is, zal ik je community account ook verwijderen!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag en bedankt voor je DM. Ik heb het Mijn Odido account met e-mailadres p***e@hotmail.com verwijderd. Is alles in orde zo? Laat het me maar weten, dan verwijder ik je community account zo ook meteen! 😊

• Antwoord
  • August 18, 2026

Dankje! Dan kan dit account inderdaad ook verwijderd worden, nogmaals dank!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Graag gedaan en ik verwijder 'm meteen voor je! 😄