Skip to main content
Beantwoord

Problemen met koppelen van mijn abonnementen in Mijn Odido

• July 29, 2026
  • 6 reacties
  • 73 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst

Beste Odido Community,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want via de klantenservice kom ik helaas niet verder.

Op 22 juli is mijn mobiele nummer eindigend op 78 succesvol geporteerd naar Odido. Sindsdien lukt het mij niet om dit nummer te koppelen aan Mijn Odido. Volgens de klantenservice zouden er verschillen zitten in de gegevens van mijn abonnementen.

Ik heb inmiddels drie keer contact opgenomen met de klantenservice. Er zijn al verschillende acties uitgevoerd: mijn gegevens zijn aangepast, mijn account is volledig gereset en zelfs verwijderd en opnieuw aangemaakt. Helaas heeft geen van deze oplossingen geholpen.

Momenteel zijn mijn Internet & TV en het mobiele nummer eindigend op 02 wel gekoppeld aan Mijn Odido. Alleen het nummer eindigend op 78 kan ik nog steeds niet toevoegen.

Daarnaast krijg ik steeds de melding of ik het tijdelijke nummer eindigend op 3218 wil toevoegen aan mijn abonnement. Dit tijdelijke nummer had sinds de nummerportering op 22 juli niet meer actief mogen zijn.

Zou iemand kunnen nagaan waarom het nummer eindigend op 78 nog steeds niet gekoppeld kan worden en waarom het tijdelijke nummer nog steeds in Mijn Odido wordt weergegeven? Ik zou het erg waarderen als dit voor mij opgelost kan worden, aangezien de klantenservice er tot nu toe helaas niet uitkomt.

Alvast hartelijk dank!

Beste antwoord door Ness10

Goedemorgen Ness, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Ik heb er direct nog eens naar gekeken en aangezien je specifiek deze melding krijgt over verschillen in gegevens, zie ik nu dat er in het contact toch ergens alleen je voorletter stond i.p.v. 2 initialen. Deze heb ik meteen aangepast. Ik zie dat de andere 2 abonnementen inmiddels wel gekoppeld staan. Wil je het over een uurtje nogmaals proberen om het abonnement met **78 te koppelen? Als het dan nog niet lukt, dan zet ik een case door naar de technische afdeling.

Goedemorgen Marciano, 

Ik heb een lekker weekend gehad, hopelijk jij ook. Dank je wel het is eindelijk gelukt. 

6 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Ness, superleuk dat je met zowel je mobiele abonnementen als met Internet + TV bij ons bent! En goed om te zien dat je je abonnementen in Mijn Odido wil koppelen. Ik kijk graag met je mee naar hoe we het nummer met 78 op het eind aan je account kunnen koppelen. Ik gok dat er toch nog iets niet overeenkomt. Wellicht het e-mailadres? Deze is makkelijk over het hoofd te zien. Ik heb je via Webcare Moderator een DM gestuurd. Reageer je daar op me? Dan ga ik snel voor je aan de slag en dan heb je binnen no time je 3e abonnement gekoppeld. Ook kijk ik graag naar het tijdelijke nummer en wat daar de situatie is! 😊

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Ness, bedankt voor de snelle reactie via je DM! Ik heb direct met je meegekeken. De 3 abonnementen staan allemaal op exact dezelfde gegevens. En ook op hetzelfde e-mailadres. Dit was dus niet het probleem en fijn dat dit allemaal goed staat. Er stond nog wel een heel oud en verstopt account gekoppeld aan het nummer **78. Ik heb hierdoor alles los moeten koppelen (en de accounts opnieuw moeten verwijderen). Het zou nu moeten lukken om alle 3 de abonnementen te koppelen in Mijn Odido. Geef het systeem ongeveer een uur de tijd om dit te verwerken en maak dan een nieuw account aan  via Mijn Odido registreren. Ik hoor graag van je of het nu wel lukt! 😊

Het tijdelijke nummer is niet actief. Dus dat is fijn. De melding dat je dit nummer kan toevoegen klopt niet. Ik geef dit door aan de juiste afdeling en deze melding mag je voor nu negeren.

• Auteur
  • July 31, 2026

Beste Marciano,

Helaas lukt het mij nog steeds niet om mijn abonnementen te koppelen. Zie afbeelding. Ik krijg nog steeds dezelfde meldingen. Alleen is het nu dat ik internet en tv en het andere mobiele nummer niet kan koppelen.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Ness, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Ik heb er direct nog eens naar gekeken en aangezien je specifiek deze melding krijgt over verschillen in gegevens, zie ik nu dat er in het contact toch ergens alleen je voorletter stond i.p.v. 2 initialen. Deze heb ik meteen aangepast. Ik zie dat de andere 2 abonnementen inmiddels wel gekoppeld staan. Wil je het over een uurtje nogmaals proberen om het abonnement met **78 te koppelen? Als het dan nog niet lukt, dan zet ik een case door naar de technische afdeling.

• Auteur
  • Antwoord
  • August 3, 2026

Goedemorgen Marciano, 

Ik heb een lekker weekend gehad, hopelijk jij ook. Dank je wel het is eindelijk gelukt. 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Ness, fijn om te lezen! Ik heb ook een heerlijk weekend gehad. En geweldig dat het nu is gelukt. Uiteraard graag gedaan. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De community staat voor je klaar!