Beste Odido Community,
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want via de klantenservice kom ik helaas niet verder.
Op 22 juli is mijn mobiele nummer eindigend op 78 succesvol geporteerd naar Odido. Sindsdien lukt het mij niet om dit nummer te koppelen aan Mijn Odido. Volgens de klantenservice zouden er verschillen zitten in de gegevens van mijn abonnementen.
Ik heb inmiddels drie keer contact opgenomen met de klantenservice. Er zijn al verschillende acties uitgevoerd: mijn gegevens zijn aangepast, mijn account is volledig gereset en zelfs verwijderd en opnieuw aangemaakt. Helaas heeft geen van deze oplossingen geholpen.
Momenteel zijn mijn Internet & TV en het mobiele nummer eindigend op 02 wel gekoppeld aan Mijn Odido. Alleen het nummer eindigend op 78 kan ik nog steeds niet toevoegen.
Daarnaast krijg ik steeds de melding of ik het tijdelijke nummer eindigend op 3218 wil toevoegen aan mijn abonnement. Dit tijdelijke nummer had sinds de nummerportering op 22 juli niet meer actief mogen zijn.
Zou iemand kunnen nagaan waarom het nummer eindigend op 78 nog steeds niet gekoppeld kan worden en waarom het tijdelijke nummer nog steeds in Mijn Odido wordt weergegeven? Ik zou het erg waarderen als dit voor mij opgelost kan worden, aangezien de klantenservice er tot nu toe helaas niet uitkomt.
Alvast hartelijk dank!