Skip to main content
Beantwoord

Ontkoppelen nummer

• July 28, 2026
  • 4 reacties
  • 46 Bekeken

Mijn mobiele abonnement is al gekoppeld aan een ander Mijn Odido-account. Ik weet niet aan welk account. Kunnen jullie mijn abonnement loskoppelen of aangeven met welk e-mailadres het gekoppeld is? 

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Elifffb, van harte welkom op de community! Goed om te zien dat je Mijn Odido wil gebruiken. Altijd handig! Ik kijk graag met je mee om je oude account te verwijderen. Ik heb je via Webcare Moderator een DM gestuurd. Reageer je daar op me? Dan ga ik daarna voor je aan de slag! 😎

4 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Elifffb, van harte welkom op de community! Goed om te zien dat je Mijn Odido wil gebruiken. Altijd handig! Ik kijk graag met je mee om je oude account te verwijderen. Ik heb je via Webcare Moderator een DM gestuurd. Reageer je daar op me? Dan ga ik daarna voor je aan de slag! 😎

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag, bedankt voor je DM! Ik heb meteen meegekeken en ik zie dat je 06-nummer gekoppeld staat aan een Mijn Odido account waar ook een ander 06-nummer aan gekoppeld staat.

• Het nummer waar het aan gekoppeld staat is 06***94
  • Het e-mailadres waar het aan gekoppeld staat is k***0@hotmail.com

Heb je hiermee voldoende duidelijkheid?

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • August 3, 2026

Zou je de nummer die ik  via de dm heb gestuurd willen ontkoppelen van die email/account  

ik heb geen toegang tot deze email meer 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Elifffb, dat doe ik graag voor je. Voordat ik dit mag doen moet ik nog een check doen. Ik heb je per SMS een verificatiecode gestuurd. Geef je die hier aan me door? Dan ga ik daarna aan de slag om het account te verwijderen!