Hallo ik heb geprobeerd mijn emailadres te veranderen in mijn odido maar dat lukt niet omdat mijn nieuwe emailadres schijnbaar ook gekoppeld is aan een odido account kan iemand me hiermee helpen?
Hallo ik heb geprobeerd mijn emailadres te veranderen in mijn odido maar dat lukt niet omdat mijn nieuwe emailadres schijnbaar ook gekoppeld is aan een odido account kan iemand me hiermee helpen?
Beste antwoord door Ervido
Hoi Ervido, bedankt voor je gegevens! Ik zie 2 abonnementen die een Mijn Odido account hebben op e-mailadres j***s@yahoo.com. Is dit je oude e-mailadres? En is het nieuwe e-mailadres dat je wil gebruiken hetzelfde e-mailadres als dat je hier op de community gebruikt (h***s@gmail.com)? Ik zie namelijk een leeg account op dit e-mailadres. Deze heb ik zojuist verwijderd. Geef het systeem een uurtje de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om je e-mailadres te wijzigen. Laat je het me weten of het is gelukt?
Hoi Marciano het is gelukt bedankt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.