Skip to main content
Beantwoord

odido account met meerdere nummers opsplitsen in losse

• August 23, 2026
  • 1 reactie
  • 29 Bekeken

Graag zou ik mijn account met 6 abonnement willen opsplitsen in 3 losse. Heb al geprobeerd deze los te koppelen en later deze op een nieuwe account te koppelen maar kennelijk kan dit alleen als het mail adres veranderd. Maar als ik het mail adres verander dan veranderen alle mail adressen in dit account. Is hier een makkelijke oplossing voor ?

Beste antwoord door Webcare Moderator Mobiel

Hi ​@Mobiletje45799457. goede vraag! Het hangt er een beetje vanaf welk abonnement je hebt, gaat het toevallig om een zakelijk abonnement? Ik kan hier wel alle stappen uitleggen, maar wellicht is het eerst fijn om helder te hebben welk abonnement je hebt én of het sowieso wel mogelijk is.  Ik heb je een privébericht gestuurd. Reageer je daar op me? Dan kijk ik met je mee! 

1 reactie

Webcare Moderator Mobiel
Moderator
Forum|alt.badge.img+1

Hi ​@Mobiletje45799457. goede vraag! Het hangt er een beetje vanaf welk abonnement je hebt, gaat het toevallig om een zakelijk abonnement? Ik kan hier wel alle stappen uitleggen, maar wellicht is het eerst fijn om helder te hebben welk abonnement je hebt én of het sowieso wel mogelijk is.  Ik heb je een privébericht gestuurd. Reageer je daar op me? Dan kijk ik met je mee!