Hi,
Wie zou mij kunnen helpen?
Tijdens mijn vlucht naar Thailand heb ik mijn iPhone uitgezet. Na het landen heb ik m'n iPhone weer aangezet maar kreeg ik een slot voor activatie omdat mijn 'zoek mijn iPhone' aan staat.
Ik heb toen in alle haast een aantal keren het verkeerde wachtwoord ingetypt voor mijn Apple account. Die is gelijk daarna gedeactiveerd. Mijn iPhone kom ik dus nu niet meer in. Hij zit helemaal op slot. Dus nu, inloggen via mijn e-mail, maar gezien mijn e-mail open staat in mijn iPhone heb ik dus zolang m'n wachtwoord niet gebruikt dat ik ook deze ben vergeten + gedeactiveerd door Microsoft Outlook. Ook mijn back up account van hotmail.
Apple geeft ook de mogelijkheid om een sms code te sturen, maar ik kan m'n iPhone niet in dus ik kan niet via deze weg verifiëren.
Geprobeerd email te herstellen, lukt niet. Odido gebeld om te vragen of ze me een nieuwe esim willen opsturen zodat een vriend mijn sim in zijn telefoon kan doen om de sms code te ontvangen. Odido kan dit helaas telefonisch niet voor me doen. Kom ook m'n Odido app niet in.
Ik zit hier nu al twee weken zonder telefoon in Thailand. Kan niet bij m'n bankgegevens, alleen de mensen van wie ik t telefoonnummer uit m'n hoofd wist kon ik bereiken om te zeggen dat ik veilig ben. Ik was namelijk toen al een week van de aardbodem verdwenen. Ik kan helemaal niets zonder telefoon.
Ik wil heel graag bewijzen dat ik contracthouder ben om m'n mailadres te wijzigen.
Pleeease wie helpt mij?
Groetjes Hanne