Skip to main content
Beantwoord

Tweede account verwijderen

• August 27, 2026
  • 4 reacties
  • 45 Bekeken

Hallo ik heb geprobeerd mijn emailadres te veranderen in mijn odido maar dat lukt niet omdat mijn nieuwe emailadres schijnbaar ook gekoppeld is aan een odido account kan iemand me hiermee helpen?

Beste antwoord door Ervido

Hoi Ervido, bedankt voor je gegevens! Ik zie 2 abonnementen die een Mijn Odido account hebben op e-mailadres j***s@yahoo.com. Is dit je oude e-mailadres? En is het nieuwe e-mailadres dat je wil gebruiken hetzelfde e-mailadres als dat je hier op de community gebruikt (h***s@gmail.com)? Ik zie namelijk een leeg account op dit e-mailadres. Deze heb ik zojuist verwijderd. Geef het systeem een uurtje de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om je e-mailadres te wijzigen. Laat je het me weten of het is gelukt?

Hoi Marciano het is gelukt bedankt.

4 reacties

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Mobiel & Internet + TV
  • August 28, 2026

Hoi Ervido, dat kan ik! Ik help je hier natuurlijk graag mee, want je wilt natuurlijk het juiste e-mailadres gekoppeld hebben.

Ik heb je zojuist via ons moderatoraccount een privébericht gestuurd om je gegevens te verifiëren. Zodra de verificatie is afgerond, praten we verder in dit topic. Dit doen we zodat er altijd een collega voor je klaarstaat.

Ik zie je privébericht graag tegemoet!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Ervido, bedankt voor je gegevens! Ik zie 2 abonnementen die een Mijn Odido account hebben op e-mailadres j***s@yahoo.com. Is dit je oude e-mailadres? En is het nieuwe e-mailadres dat je wil gebruiken hetzelfde e-mailadres als dat je hier op de community gebruikt (h***s@gmail.com)? Ik zie namelijk een leeg account op dit e-mailadres. Deze heb ik zojuist verwijderd. Geef het systeem een uurtje de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om je e-mailadres te wijzigen. Laat je het me weten of het is gelukt?

• Auteur
  • is een Master Poster
  • Antwoord
  • September 3, 2026

Hoi Marciano het is gelukt bedankt.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen, superfijn dat het is gelukt en uiteraard graag gedaan! Mocht je in de toekomst nog hulp nodig hebben, start dan gerust een nieuw topic. De community is er voor je. Voor nu wens ik je een hele fijne dag en alvast een goed weekend!