Skip to main content
Beantwoord

Mijn Odido nummers koppelen

• August 15, 2026
  • 11 reacties
  • 122 Bekeken

• is een Top Poster

Ik heb een eigen abonnement en ik heb drie abonnementen afgesloten voor mijn kinderen. Ik kan maar 1 van die abonnementen koppelen aan mijn account van mijn Odido. Bij de andere 2 zegt die nummer onbekend. Hoe kan ik dit opgelost krijgen. Op die andere twee telefoons inloggen op mijn Odido lukt ook niet

Beste antwoord door Dvlr

Het is opgelost. Heb gebeld met Odido

11 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Dvlr, superleuk dat je samen met je kinderen bij ons bent! Zijn de andere 2 abonnementen al van start gegaan? Pas dan kan je ze in Mijn Odido koppelen. Of hebben ze wellicht een startdatum in de toekomst?

Staan alle 3 de abonnementen ook op exact dezelfde gegevens (naam, adres, geboortedatum en e-mailadres)? Anders kan je ze niet in 1 Mijn Odido account koppelen.

Ik heb je meteen een DM gestuurd via Webcare Moderator. Reageer je daar op me? Dan kijk ik graag met je mee en dan heb je binnen no time de abonnementen in Mijn Odido gekoppeld! 😊

Webcare Moderator Mobiel
Moderator
Forum|alt.badge.img+1

Hoi Dvlr, ik heb je zojuist via de sms een verificatiecode gestuurd. Kun je de code in dit topic delen? Dan kan ik daarna met je meekijken waarom het niet lukt om de drie abonnementen van de kids te koppelen en help ik je daarmee! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 25, 2026

Ik heb die via een privé bericht gedeeld

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Mobiel & Internet + TV
  • August 26, 2026

Dank je wel! Wil je alleen je adres nog via een privébericht delen? Wil je daarna de code alsnog hier in het topic delen?

*(De verificatiecode is een eenmalige code die we naar je bekende nummer of e-mailadres sturen als laatste controle. Met die code kan niemand iets doen; het is alleen om je gegevens en abonnement te beschermen. We vragen je om de code in het topic te delen, zodat elke moderator ziet dat de verificatie is afgerond. Zo blijft je topic actief en kan een collega je snel verder helpen, ook als ik er niet ben.) 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 26, 2026

912769

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Mobiel & Internet + TV
  • August 27, 2026

Hoi!

Ik ben direct met je mee gaan kijken en zag al snel wat er niet goed is gegaan. Niet alle gegevens en e-mailadressen kwamen namelijk overeen. Ik heb nu alles aangepast, zodat alle gegevens gelijk zijn en je de nummers kunt koppelen.

Hiervoor heb ik je account moeten verwijderen. Maak je geen zorgen: er gaan geen gegevens verloren. Ik wil je vragen om na 30 minuten opnieuw een account aan te maken via: https://t.co/hiKogfXP8J. Wacht echt 30 minuten, anders wordt je account geblokkeerd. Daarna kun je alle nummers opnieuw koppelen!

Laat je me weten of het is gelukt?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 28, 2026

Goedemorgen. Ik heb het zojuist weer geprobeerd maar nummer 06….90 kan ik niet steeds niet koppelen. Ik zie nu wel drie nummers, dus de andere twee nummers van mijn kinderen zie ik nu wel. Maar de laatste dus nog steeds niet

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 28, 2026

Ik krijg de melding dat niet alles goed staat en dat ik de afdeling service moet bellen 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • Antwoord
  • August 28, 2026

Het is opgelost. Heb gebeld met Odido

Webcare Moderator Mobiel
Moderator
Forum|alt.badge.img+1

Hoi, wat ontzettend fijn dat het uiteindelijk is opgelost. Heb een mooie dag en mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan weet je ons te vinden! 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Dvlr, ik reageer op je privévbericht. We verwijderen topics normaal gesproken niet, omdat andere klanten wellicht met dezelfde vraag zitten en het antwoord in elk topic kan dan helpen. Maar als je wil kan ik je topic verbergen.