Alle vragen over Mijn Odido bij een Mobiel abonnement.
Recent actief
Hallo, mijn e-mailadres is geregistreerd, maar de verificatiecode wordt naar mijn oude telefoonnummer gestuurd. Ik wil graag mijn geregistreerde e-mailadres verwijderen en mijn telefoonnummer bijwerken. Kunt u mij hiermee helpen?
melding we kunnen dit nummer niet koppelen omdat we je gegevens niet erkennen bel 0800 0092.Iemand een oplossing?
Ik heb mijn abonnement verlengt inclusief videoland als extra. Helaas lukt het activeren met de link via de mail niet. De volgende foutmelding wordt getoond:Helaas, je komt niet in aanmerking voor Videoland.Oeps, deze pagina zit op slot.Als eindgebruiker kan je geen Extra's beheren. Neem hiervoor contact op met de contractant.Prime en hbo gingen wrl zonder problemen. Ik ben overigens de dnige contractant/eindgebruiker. Daar is niks in gewijzigd.
Hallo, Ik heb 2 abbo's bij jullie lopen. TV+internet en een mobiel abbonement. Onder mijn account is alleen het mobiel abbo te zien. Na enkele telefonische gesprekken met Odido is het tot op heden nog niet gelukt om mijn TV abbo ook aan dit emailadres te koppen. Er is geprobeerd om het TV abbo los te koppelen. Dat lukt. Daarna toevoegen lukt echter niet. Ik kan mijn gegevens invullen zoals: Postcode, verficatiecode etc.. Daarna gaat hij laden en krijg ik een fout melding. Als ik het dan opnieuw probeer krijg ik een melding: Abbo is al gekoppeld aan een account. Maar dus niet het account waar ik beide op wil zien. Een account waar ik ook geen toegang tot heb.
Goedemiddag, Ik probeer mijn mobiele abbo te koppelen thuis tv en internet, maar dit lukt niet omdat de naam stelling blijkbaar anders is. Groetjes.Kelly
Graag kom ik in contact voor het verwijderen van twee Mijn Odido accounts. Ik heb daar geen (actieve) abonnementen meer aan gekoppeld zitten en ik zou die dus graag willen laten verwijderen met alle gegevens. Zouden jullie daarmee kunnen helpen?
Hi, mij lukt het niet om mijn mobiel abonnement te koppelen aan Mijn Odido. Ik krijg de melding Dat mijn contractgegevens anders zijn. Kan iemand mij helpen?
Will just copy my review from Trustpilot https://nl.trustpilot.com/submitted/review?correlationid=5bb1dea0-ee6d-45cc-9ee0-a3b9b73b55af Family Hostile ServiceI saw some good prices and decided to switch my internet and phone subscriptions for the family from KPN to Odido.Spent quite a lot of time setting up Internet subscription and mobile one for myself and my wife.Then wanted to buy 2 phones with subscription for my kids, who have a birthday this week.And surprisingly found out that I cannot order it. The company literally doesn't want my money. The Support told me that I cannot buy the phones for my kids now as I need to wait a month to buy any more services from them.Just how stupid and ridiculous can that be? You literally cannot switch to them in one go if you have a family.Now, I need to cancel Internet and 2 mobile subscriptions, which I was able to do first.EDIT. Odido reply below is totally false as well. First of all, I didn't get a single Phone credit yet. The 2 subscription
Hello, I moved out of the Netherlands and I am struggling to cancel my Odido subscription and I can’t call Odido on the phone.Could someone (from Odido) please help me with this? I've provided all of the information in my account.Please let me know if there is a different way that I can cancel my subscription WITHOUT calling. It has to be done via web or text-based chat.
Ik kan mijn abonnement en verbruik niet zien in de app. Alleen de mogelijkheid om een nieuw abonnement af te sluiten of een nieuwe te koppelen. Als ik dat probeer wordt er aangegeven dat er al een gekoppeld is. Ik hoor graag hoe het op te lossen.
Goedendag,We zijn al sinds december bezig mijn nummer te koppelen aan mijn privé account.Ik ben overgestapt van zakelijk naar privé. Het lukt maar niet om mijn nummer aan dit account te koppelen. In de app geeft hij aan eerst het oude account te verwijderen. Ook deze formulieren hebben wij al een opgestuurd. Kunt u voor mij het zakelijk account verwijderen??Alvast bedanktMvg johan
Ik had een Tele2 Mobiel abonnement wat overgegaan is in Odido. Wanneer ik inlog bij Mijn Odido of in de app, kan ik het abonnement niet zien. Ik krijg de melding dat het abonnement al is toegevoegd aan dit of een ander account, en dat ik deze eerst moet verwijderen. Ik heb geen idee hoe ik daar überhaupt bij kan komen?
Hi,Zouden jullie zowel het ‘’mijn odido’’ als het ‘’odido community’’ account kunnen verwijderen voor mij? Ik ben geen klant meer dus heb het account niet meer nodig. Ik kon geen knop vinden om dit zelf te doen. Alvast bedankt!Nick
Ik krijg de volgende melding.Het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen omdat het al gekoppeld is aan een andere gebruiker. Ik denk dat het komt omdat ik een paar dagen geen abonnee ben geweest. 3 januari is mijn glasvezel overgezet naar een concurrent maar die heb ik na een paar dagen opgezegd en sinds 15 januari ben ik weer terug bij Odido. Kan dit nieuwe abonnement helaas niet toevoegen.
Wij zijn overgestapt naar Odido, ik wil daarom een account aanmaken. Dat lijkt helemaal goed te gaan, ik krijg een verificatiecode toegestuurd maar krijg dan de melding “Het is niet mogelijk om je gegevens te wijzigen. Probeer het later opnieuw.”Dit gaat zo al twee dagen. Ik heb het met meerdere e-mail adressen geprobeerd. Inloggen met zo'n e-mail adres lukt niet. Als ik klik op 'inloggegevens vergeten’ en het e-mail adres invul, krijg ik -ook een dag later- geen bericht, dus het account is ook echt niet aangemaakt. Hoe nu verder?
Abbo verlengd en via een brief een eSim QR code gekregen voor zelfde nummer.eSIM gedownload op telefoon, maar volgens de brief en online instructies moet ik de eSIM nog activeren op Mijn Odido onder Sims- en toestelpagina.App gedownload, genavigeerd naar 'sims, toestel en smartwatch', maar vervolgens nergens de optie om te activeren. Zie alleen info over mn huidige plastic sim en mogelijkheid om nieuwe sims aan te vragen. Graag hulp hiermee.
Hi! Ik probeer al 2 jaar mijn telefoonnummer (zakelijk, mobiel) te koppelen aan mijn account. Telkens als ik koppel zegt de app of online: bezig te koppelen, en dan zie of hoor ik niets meer. Vandaag maar weer eens geprobeerd (ik zit in India, dus wil internet op reis aanschaffen, lukt niet, want geen app….dus moet ik een e-sim ergens anders kopen). Heb 14x proberen te koppelen, 0 resultaat. Kun iemand wellicht helpen met koppelen? Het lijkt gewoon ergens in een backend van Odido niet goed te zitten. 3x al met de helpdesk bezig geweest. Die verwijst telkens door naar telecombeheerder, die verwijst naar Odido, en zo zijn we iedere keer weken bezig zonder resultaat….
Hi, the phone number in my account was deactivated. I can't receive an SMS to login. How can I change my phone number and login to download the invoice files?
Hallo, Ik had al een telefoon abonnement, en sinds februari nu ook TV en Internet maar kan in de app en op de website alleen het telefoon abonnement inzien en dus niet de facturen van TV en internet (en kan ook niks aanpassen). Ik denk dat wellicht letters of geboortedata niet overeenkomen. Kan iemand mij hierbij helpen?
Ik heb nu een tijdje een nieuw abonnement. Ik krijg alleen niet m’n nieuwe abonnement toegevoegd in mijn Odido account. Nu heb ik geen idee hoe mijn verbruik is. Iemand die mij kan helpen dit op te lossen? Nu staat er namelijk de melding “dit telefoonnummer is al gekoppeld aan het account of aan een ander account” allee beide kloppen niet.
Dear Odido Customer Service, I would like to report that I am unable to add my subscriptions to my Odido account. Whenever I try to add a subscription, I receive an error message. I have followed the instructions on your website carefully, but the issue persists. Could you please investigate this problem and inform me of any possible solutions? I look forward to hearing from you soon.
[Screenshot verwijderd door moderator. 06-nummer was zichtbaar]Ik krijg deze fout melding al een tijdje, ik heb gebeld en zelfs nadat het opgelost zou moeten zijn kan ik het nogsteeds niet toevoegen. Heeft iemand een idee hoe dit gefixed kan worden?
Ik krijg deze foutmelding. Mijn glasvezel abonnement staat al in de app, maar mijn mobielabonnement krijg ik niet toegevoegd. Ik heb al telefonisch contact gehad, en zij zei dat het kwam omdat mijn oude adres nog stond opgegeven bij mijn telefoonabonnement. Ze heeft dit aangepast en zei dat het na ongeveer een tot anderhalf uur zou moeten lukken. 4 uur later werkt het nog steeds niet.
Hoi, ik heb een vraag het lukt mij niet om mijn abonnement te koppelen met de odido app kan iemand mij helpen.
Goedemorgen,Ik krijg mijn mobiele abonnement niet gekoppeld in mijn Odido Account. Ben net nieuwe klant, 5 dagen.We hebben al een lange tijd Odido thuis, en dat werkt prima. Ook een account hiervoor dat prima werkte.Maar mobiel erbij toevoegen lukt niet. Ik kan dus niets inzien.. Ik heb al 10x gebeld met jullie klantenservice. Het bleek dan mijn voorletters niet klopten. Dit is nu al 3x aangepast, maar het werkt niet.Ik krijg de melding’: er gaat iets mis. Kom zo echt niet verder; kan het nu eindelijk eens gekoppeld worden? Wordt er een beetje gek van, dat ik elke keer moet bellen. Vandaar dat ik het hier maar probeer.. Als het iets is met de voorletters, graag aanpassen. Postcode en tel. nr kunnen jullie als het goed is zien, heb ik ingevuld bij het aanmelden. Bedankt!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.