Skip to main content

Videoland koppelen lukt niet

Ik heb mijn abonnement verlengt inclusief videoland als extra. Helaas lukt het activeren met de link via de mail niet. De volgende foutmelding wordt getoond:

Helaas, je komt niet in aanmerking voor Videoland.

Oeps, deze pagina zit op slot.
Als eindgebruiker kan je geen Extra's beheren. Neem hiervoor contact op met de contractant.

Prime en hbo gingen wrl zonder problemen. Ik ben overigens de dnige contractant/eindgebruiker. Daar is niks in gewijzigd.

Uitgelichte reactie

2 april 2025

Goedemorgen ​@Nikie1977 dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat de bundel van Videoland wel op actief staat. Je dient het alleen nog te koppelen via je Mijn Odido account en dat kan middels deze link: www.odido.nl/my/abonnement/videoland-instellingen. Als het niet lukt in de app, kun je het dan proberen via een browser om te kijken of het dan wel lukt? Zo niet, dan verneem ik graag op welke manier je het probeert (app/browser/laptop) en een screenshot van de (fout)melding. 

Ik zie dat er al een ticket hierover is aangemaakt en dat het is doorgezet richting ons IT-team. Mocht het niet lukken, dan ontvang ik graag een screenshot van deze foutmelding, zodat ik het voor je kan toevoegen aan het ticket! 

6 reacties

• Auteur
  • is een King Poster
  • 26 reacties
  • 29 maart 2025

Is er iemand die mij kan helpen met dit probleem?

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Nikkie, tof dat je bij ons blijft met je verlenging en dat je gebruikmaakt van Extra's! Wat apart dat Videoland deze foutmelding geeft en gelukkig werken HBO Max en Prime wel gewoon. Zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee hoe het komt dat je deze foutmelding krijgt en hoe we Videoland snel voor je kunnen activeren. Laat je het me weten als je je profiel hebt ingevuld? Dan ga ik graag voor je aan de slag! 😄

Ps. Het is niet toegestaan om dezelfde soort reacties in meerdere topics te plaatsen. Deze zijn daarom verwijderd.

• Auteur
  • is een King Poster
  • 26 reacties
  • 31 maart 2025

Ik heb mijn gegevens aangevuld!.

Ik zag idd meerdere topics over dit onderwerp en hoopte daar wellicht dat iemand mij kon helpen. Misschien dat deze dan tot 1 samengevoegd kan worden indien het " niet toegestaan is" om op meerdere topics te reageren?

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Nikie1977 dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat de bundel van Videoland wel op actief staat. Je dient het alleen nog te koppelen via je Mijn Odido account en dat kan middels deze link: www.odido.nl/my/abonnement/videoland-instellingen. Als het niet lukt in de app, kun je het dan proberen via een browser om te kijken of het dan wel lukt? Zo niet, dan verneem ik graag op welke manier je het probeert (app/browser/laptop) en een screenshot van de (fout)melding. 

Ik zie dat er al een ticket hierover is aangemaakt en dat het is doorgezet richting ons IT-team. Mocht het niet lukken, dan ontvang ik graag een screenshot van deze foutmelding, zodat ik het voor je kan toevoegen aan het ticket! 

• Auteur
  • is een King Poster
  • 26 reacties
  • 2 april 2025

Ja,... dat heb ik begrepen. Maar dat werkt dus niet.

Zoals in andere topics ook al benoemd wordt.

• Auteur
  • is een King Poster
  • 26 reacties
  • 2 april 2025

Ik ben overigeens de enige contracttant/eindgebruiker.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen