Skip to main content
Beantwoord

Kan bestaand abonnement niet koppelen

• 16 april 2025
  • 1 reactie
  • 19 Bekeken

In de Odido App staat een abonnement voor mij klaar. In het dashbord staat deze al klaar voor mij om toe te voegen. Als ik op ‘ja, graag’ klik, krijg ik een foutmelding.

Hoe kan ik deze wel aan mijn account toevoegen?

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hallo ​@Noortjetolkamp van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je je abonnement kunt toevoegen in je account, laten we samen naar een oplossing kijken! Wat voor foutmeldig krijg je precies te zien bij het koppelen? Kun je het proberen toe te voegen via een browser/laptop om te kijken of het dan wel lukt? 

Zo niet, dan kan ik eventueel je account verwijderen, zodat je een nieuw account kunt aanmaken via onze website en dan je abonnement opnieuw kunt koppelen. 

Ik hoor het graag van je! 

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3767 reacties
  • Antwoord
  • 17 april 2025

Hallo ​@Noortjetolkamp van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je je abonnement kunt toevoegen in je account, laten we samen naar een oplossing kijken! Wat voor foutmeldig krijg je precies te zien bij het koppelen? Kun je het proberen toe te voegen via een browser/laptop om te kijken of het dan wel lukt? 

Zo niet, dan kan ik eventueel je account verwijderen, zodat je een nieuw account kunt aanmaken via onze website en dan je abonnement opnieuw kunt koppelen. 

Ik hoor het graag van je! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen