Skip to main content
Beantwoord

Kan bestaand mobiel abonnement niet koppelen


Hi, mij lukt het niet om mijn mobiel abonnement te koppelen aan Mijn Odido. Ik krijg de melding Dat mijn contractgegevens anders zijn.

 

Kan iemand mij helpen?

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@Kimberleybosma, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je je mobiele abonnement kunt koppelen in je account, laten we samen naar een oplossing kijken! Probeer je het mobiele abonnement toe te voegen aan een bestaande account (voor Internet + TV)? Je kunt beide abonnement dan alleen samenvoegen in 1 account als de naam, adresgegevens en geboortedatum overeenkomen met elkaar. Is dat het geval? 

Zo niet, dan verneem ik graag op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop). Kun je het proberen toe te voegen via een ander apparaat of een laptop, om te kijken of het dan wel lukt? Graag kijk ik met je mee of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld en of er geen bijzonderheden te zien zijn. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

Bekijk origineel

2 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3453 reacties
  • Antwoord
  • 28 maart 2025

Hi ​@Kimberleybosma, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je je mobiele abonnement kunt koppelen in je account, laten we samen naar een oplossing kijken! Probeer je het mobiele abonnement toe te voegen aan een bestaande account (voor Internet + TV)? Je kunt beide abonnement dan alleen samenvoegen in 1 account als de naam, adresgegevens en geboortedatum overeenkomen met elkaar. Is dat het geval? 

Zo niet, dan verneem ik graag op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop). Kun je het proberen toe te voegen via een ander apparaat of een laptop, om te kijken of het dan wel lukt? Graag kijk ik met je mee of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld en of er geen bijzonderheden te zien zijn. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 28 maart 2025

Hi ​@Pharwin van Odido , bedankt voor de reactie! Ik heb het geprobeerd te koppelen via de app en browser, iPad en laptop, maar krijg steeds een foutmelding. Ik heb nu mijn gegevens in mijn profiel aangevuld.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen