Skip to main content
Beantwoord

Mobiel en TV+internet maar TV is niet te koppelen aan mijn account

  • 7 april 2025
  • 1 reactie
  • 12 Bekeken

Hallo, 

 

Ik heb 2 abbo's bij jullie lopen. TV+internet en een mobiel abbonement. Onder mijn account is alleen het mobiel abbo te zien. Na enkele telefonische gesprekken met Odido is het tot op heden nog niet gelukt om mijn TV abbo ook aan dit emailadres te koppen. Er is geprobeerd om het TV abbo los te koppelen. Dat lukt. Daarna toevoegen lukt echter niet. Ik kan mijn gegevens invullen zoals: Postcode, verficatiecode etc.. Daarna gaat hij laden en krijg ik een fout melding. Als ik het dan opnieuw probeer krijg ik een melding: Abbo is al gekoppeld aan een account. Maar dus niet het account waar ik beide op wil zien. Een account waar ik ook geen toegang tot heb.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hey ​@Wbrons7 van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je beide abonnementen in 1 account kunt koppelen, ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Als je deze melding te zien krijgt, staat je account vermoedelijk nog gekoppeld aan een oud/inactief abonnement. Ik kijk graag met je mee of dat het geval is en verwijder/ontkoppel alles van je account, zodat je daarna een nieuw account kunt aanmaken en alles opnieuw kunt instellen! 

Echter, in je profiel zie ik dat alleen dat de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnumer niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeemd vermeld staat. Kun je de juiste 4 cijfers vermelden in je profiel en een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3779 reacties
  • Antwoord
  • 8 april 2025

Hey ​@Wbrons7 van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je beide abonnementen in 1 account kunt koppelen, ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Als je deze melding te zien krijgt, staat je account vermoedelijk nog gekoppeld aan een oud/inactief abonnement. Ik kijk graag met je mee of dat het geval is en verwijder/ontkoppel alles van je account, zodat je daarna een nieuw account kunt aanmaken en alles opnieuw kunt instellen! 

Echter, in je profiel zie ik dat alleen dat de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnumer niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeemd vermeld staat. Kun je de juiste 4 cijfers vermelden in je profiel en een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen