We zijn al sinds december bezig mijn nummer te koppelen aan mijn privé account.
Ik ben overgestapt van zakelijk naar privé. Het lukt maar niet om mijn nummer aan dit account te koppelen. In de app geeft hij aan eerst het oude account te verwijderen. Ook deze formulieren hebben wij al een opgestuurd. Kunt u voor mij het zakelijk account verwijderen??
Alvast bedankt
Mvg johan
Beste antwoord door Johan0209
Pharwin van Odido schreef:
Goedemorgen @Johan0209 dank voor het invullen van de juiste profielgegevens! Ik heb gelijk gekeken en ik zag inderdaad dat je account nog gekoppeld stond aan je oude Zakelijke abonnement. Vandaar dat het koppelen ook niet lukt. Geen zorgen, ik heb zojuist het account voor je verwijderd. Maak gerust een nieuw account via onze website en koppel dan je abonnement. Daarna zou het moeten lukken!
Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je!
Goedemorgen @Johan0209, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Wat leuk dat je bent overgestapt van zakelijk naar een privé abonnement. Wel zo fijn als je je privé abonnement kunt koppelen, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik vermoed dat je account op de achtergrond nog gekoppeld staat aan het oude/inactieve zakelijk abonnement. Deze kan ik voor je verwijderen, zodat je daarna een nieuw account kunt aanmaken en je eigen nummer kunt koppelen. Ik zie alleen in je profiel dat je de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer van je zakelijk abonnement hebt vermeld. Echter, komt dit nu niet overeen met wat er in ons systeem bij je privé abonnement vermeld staat. Kun je de juiste 4 cijfers van je bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan ga ik daarna direct voor je aan de slag en heb je binnen no-time je privé abonnement gekoppeld in je account!
Goedemorgen @Johan0209 dank voor het invullen van de juiste profielgegevens! Ik heb gelijk gekeken en ik zag inderdaad dat je account nog gekoppeld stond aan je oude Zakelijke abonnement. Vandaar dat het koppelen ook niet lukt. Geen zorgen, ik heb zojuist het account voor je verwijderd. Maak gerust een nieuw account via onze website en koppel dan je abonnement. Daarna zou het moeten lukken!
Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je!
Goedemorgen @Johan0209 dank voor het invullen van de juiste profielgegevens! Ik heb gelijk gekeken en ik zag inderdaad dat je account nog gekoppeld stond aan je oude Zakelijke abonnement. Vandaar dat het koppelen ook niet lukt. Geen zorgen, ik heb zojuist het account voor je verwijderd. Maak gerust een nieuw account via onze website en koppel dan je abonnement. Daarna zou het moeten lukken!
Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je!
Hey @Johan0209 Fijn dat het is gelukt, daar ben ik blij mee! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.