wij hebben met 4 personen in huis odido mobiel de ene zoon in mijn contract met eigen nummer en mijn andere zoon bij mijn vrouw.nu met de samen unlimited is mijn vrouw dmv een nieuw abonnement en nummerbehoud aan mijn account toegevoegd alleen bleef mijn zoon over die heb ik ontkoppeld in de app en wilde ik daarna ook toevoegen aan mijn account maar dat lukt niet.
hij blijft zeggen dat het account gekoppeld is terwijl ik hem niet meer kan zien in het oude account van mijn vrouw dus is wel succesvol verwijdert.
maar nu wil ik ook graag mijn zoon toevoegen iemand die een oplossing heeft
bij voorbaat dank
Beste antwoord door Marciano van Odido
Hoi Ro, gaaf dat jullie alle 4 een mobiel abonnement bij ons hebben! Alle abonnementen moeten op exact dezelfde naam staan om ze in Mijn Odido te koppelen. Als het oude abonnement van je vrouw en/of zoon is overgezet naar een nieuw (Samen) abonnement, dan is de kans inderdaad groot dat er ergens nog een oud abonnement gekoppeld staat. Zet je de volgende gegevens in je profiel voor het abonnement van je zoon én het abonnement waar je zijn 06-nummer aan wil koppelen: volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik met alle plezier mee wat er moet gebeuren om de abonnementen te koppelen en dan regel ik dit gaag voor jullie. Geef je me een seintje als je je profiel hebt ingevuld? 😊
Hoi Ro, gaaf dat jullie alle 4 een mobiel abonnement bij ons hebben! Alle abonnementen moeten op exact dezelfde naam staan om ze in Mijn Odido te koppelen. Als het oude abonnement van je vrouw en/of zoon is overgezet naar een nieuw (Samen) abonnement, dan is de kans inderdaad groot dat er ergens nog een oud abonnement gekoppeld staat. Zet je de volgende gegevens in je profiel voor het abonnement van je zoon én het abonnement waar je zijn 06-nummer aan wil koppelen: volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik met alle plezier mee wat er moet gebeuren om de abonnementen te koppelen en dan regel ik dit gaag voor jullie. Geef je me een seintje als je je profiel hebt ingevuld? 😊
heb hem inmiddels ontkoppelt maar omdat zijn e-sim nog geinstalled moet worden op zijn i phone kan ik het niet bevestigigngen om hem gekoppeld te krijgen.
Hi @ro112 fijn dat het is gelukt met ontkoppelen! Is het inmiddels gelukt om de eSIM te koppelen en te activeren? Voor het toevoegen van het abonnement in je account wordt er een sms-verificatie code verstuurd. Natuurlijk moet de simkaart het dan wel doen. Zodra de eSIM actief is, kun je het abonnement toevoegen in je account.
Mocht je willen dat we nog met je meekijken, vul dan gerust je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer in in je profiel. Dan kunnen we daarna gelijk met je meekijken!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.