Ik heb hetzelfde (veelvoorkomende) probleem met het toevoegen van mijn nieuwe abonnementen. Op reacties in andere topics is niet gereageerd, dus daarom via deze weg. Kan een van de mods de workaround in werking stellen voor mij?
Te veel records gevonden - geen antwoord in andere topics
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Hallo
Wat betreft je internetabonnement, krijg je deze melding in de app te zien? Zou je het kunnen proberen toe te voegen via een browser om te kijken of het dan wel lukt? Als je de melding '’te veel records'’ daar ook te zien krijgt, dan heeft dit te maken met een IT-issue vanuit onze kant. Het is ook niet bekend wanneer dit opgelost zal zijn, sorry! Wel is er een tijdelijke workaround. Ze zijn erachter gekomen dat het te maken heeft met het instellen van je bankrekeningnummer. We kunnen een ander tijdelijk bankrekeningnummer invoeren bij je abonnement, zodat het in ieder geval lukt om je abonnement toe te voegen in je account. Daarna kun je gerust het bankrekeningnummer weer terug wijzigen naar de oude wat voorheen bekend bij ons was. Zou je dat willen? Zo ja, kun je mij dan een privébericht sturen met het tijdelijke IBAN-nummer? Dan ga ik het voor je wijzigen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.