Skip to main content
Beantwoord

Te veel records gevonden - geen antwoord in andere topics


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb hetzelfde (veelvoorkomende) probleem met het toevoegen van mijn nieuwe abonnementen. Op reacties in andere topics is niet gereageerd, dus daarom via deze weg. Kan een van de mods de workaround in werking stellen voor mij?

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hallo ​@larsb1 van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je beide abonnementen in 1 account kunt samenvoegen, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnementen en ik zie dat je Nummerbehoud hebt aangevraagd voor je mobiele abonnement. Het Nummerbehoud zal plaatsvinden op 16-4-2025 en vanaf dan zal je abonnement bij ons actief zijn en ook van start gaan. Zodra je abonnement actief is, kun je deze toevoegen in je Mijn Odido account (voor het toevoegen wordt er een verificatiecode per sms naar het nummer verstuurd en dat is nu nog niet mogelijk). 

Wat betreft je internetabonnement, krijg je deze melding in de app te zien? Zou je het kunnen proberen toe te voegen via een browser om te kijken of het dan wel lukt? Als je de melding '’te veel records'’ daar ook te zien krijgt, dan heeft dit te maken met een IT-issue vanuit onze kant. Het is ook niet bekend wanneer dit opgelost zal zijn, sorry! Wel is er een tijdelijke workaround. Ze zijn erachter gekomen dat het te maken heeft met het instellen van je bankrekeningnummer. We kunnen een ander tijdelijk bankrekeningnummer invoeren bij je abonnement, zodat het in ieder geval lukt om je abonnement toe te voegen in je account. Daarna kun je gerust het bankrekeningnummer weer terug wijzigen naar de oude wat voorheen bekend bij ons was. Zou je dat willen? Zo ja, kun je mij dan een privébericht sturen met het tijdelijke IBAN-nummer? Dan ga ik het voor je wijzigen!

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3771 reacties
  • Antwoord
  • 9 april 2025

Hallo ​@larsb1 van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je beide abonnementen in 1 account kunt samenvoegen, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnementen en ik zie dat je Nummerbehoud hebt aangevraagd voor je mobiele abonnement. Het Nummerbehoud zal plaatsvinden op 16-4-2025 en vanaf dan zal je abonnement bij ons actief zijn en ook van start gaan. Zodra je abonnement actief is, kun je deze toevoegen in je Mijn Odido account (voor het toevoegen wordt er een verificatiecode per sms naar het nummer verstuurd en dat is nu nog niet mogelijk). 

Wat betreft je internetabonnement, krijg je deze melding in de app te zien? Zou je het kunnen proberen toe te voegen via een browser om te kijken of het dan wel lukt? Als je de melding '’te veel records'’ daar ook te zien krijgt, dan heeft dit te maken met een IT-issue vanuit onze kant. Het is ook niet bekend wanneer dit opgelost zal zijn, sorry! Wel is er een tijdelijke workaround. Ze zijn erachter gekomen dat het te maken heeft met het instellen van je bankrekeningnummer. We kunnen een ander tijdelijk bankrekeningnummer invoeren bij je abonnement, zodat het in ieder geval lukt om je abonnement toe te voegen in je account. Daarna kun je gerust het bankrekeningnummer weer terug wijzigen naar de oude wat voorheen bekend bij ons was. Zou je dat willen? Zo ja, kun je mij dan een privébericht sturen met het tijdelijke IBAN-nummer? Dan ga ik het voor je wijzigen!


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 10 april 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hallo ​@larsb1 van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je beide abonnementen in 1 account kunt samenvoegen, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnementen en ik zie dat je Nummerbehoud hebt aangevraagd voor je mobiele abonnement. Het Nummerbehoud zal plaatsvinden op 16-4-2025 en vanaf dan zal je abonnement bij ons actief zijn en ook van start gaan. Zodra je abonnement actief is, kun je deze toevoegen in je Mijn Odido account (voor het toevoegen wordt er een verificatiecode per sms naar het nummer verstuurd en dat is nu nog niet mogelijk). 

Wat betreft je internetabonnement, krijg je deze melding in de app te zien? Zou je het kunnen proberen toe te voegen via een browser om te kijken of het dan wel lukt? Als je de melding '’te veel records'’ daar ook te zien krijgt, dan heeft dit te maken met een IT-issue vanuit onze kant. Het is ook niet bekend wanneer dit opgelost zal zijn, sorry! Wel is er een tijdelijke workaround. Ze zijn erachter gekomen dat het te maken heeft met het instellen van je bankrekeningnummer. We kunnen een ander tijdelijk bankrekeningnummer invoeren bij je abonnement, zodat het in ieder geval lukt om je abonnement toe te voegen in je account. Daarna kun je gerust het bankrekeningnummer weer terug wijzigen naar de oude wat voorheen bekend bij ons was. Zou je dat willen? Zo ja, kun je mij dan een privébericht sturen met het tijdelijke IBAN-nummer? Dan ga ik het voor je wijzigen!

 Hi Pharwin,

 

Mobiel internet snap ik, maar internet thuis zou idd al fijn zijn als die gekoppeld kan worden. Ik stuur je een DM met een alternatief IBAN nummer. Dank alvast!


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@larsb1, dank voor het sturen van je privébericht! Ik heb zojuist het bankrekeningnummer bij je Internet + TV abonnement aangepast. Zou je nu kunnen proberen om je abonnement toe te voegen? Het zou nu moeten lukken! 

Ik hoor het graag van je!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen