Skip to main content
Beantwoord

Geen toegang tot @tele2.nl emailadres

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedenavond,

Ik wil een abonnement toevoegen aan mijn account. Bij toevoegen van account vraagt Odido om het invoeren van een beveiligingscode. Deze beveiligingscode wordt gestuurd naar een @tele2.nl emailadres. Dit emailadres bestaat niet meer, en ik heb daar ook geen toegang toe.

Graag krijg ik hulp zodat ik dit email adres kan wijzigen, zodat ik een beveiligingscode ontvang. Ik heb deze bovendien ook nodig om een verhuizing door te geven.

Groet,

Beste antwoord door bennasco

Pharwin van Odido schreef:

Hi ​@bennasco dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie geen account met een oud e-mailadres gekoppeld staan. Wel zie ik dat het e-mailadres bij je Internet + TV abonement het oude Tele2 e-mailadres is, vandaar dat de code ook wordt verstuurd naar dat e-mailadres. Geen zorgen, ik heb dit e-mailadres direct voor je aangepast naar het e-mailadres uit je profiel (ik ging er vanuit dat je wel toegang hebt tot dat e-mailadres en dat ik deze kon gebruiken). Als je nu je abonnement toevoegt, wordt de code verstuurd naar het e-mailadres uit je profiel. Dan moet het helemaal goedkomen! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Het is gelukt. Ik dank u zeer

Bekijk origineel

5 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemiddag ​@bennasco van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je je abonnement kunt koppelen in je account, laten we samen naar een oplossing kijken! Probeer je alleen je mobiele nummer of je Internet + TV abonnement te koppelen? Of probeer je je mobiele nummer toe te voegen aan je bestaande account van Internet + TV? In het laatste geval, dient de naam, adresgegevens en geboortedatum overeen te komen bij beide abonnementen. Is dat ook het geval? 

Als de code wordt verstuurd naar een oud e-mailadres, vermoed ik dat je account nog gekoppeld staat aan een oud/inactief abonnement.  Ik kijk graag met je mee of alles in ons systeem goed staat ingesteld. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 9 april 2025

Goedemiddag ​@bennasco van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je je abonnement kunt koppelen in je account, laten we samen naar een oplossing kijken! Probeer je alleen je mobiele nummer of je Internet + TV abonnement te koppelen? Of probeer je je mobiele nummer toe te voegen aan je bestaande account van Internet + TV? In het laatste geval, dient de naam, adresgegevens en geboortedatum overeen te komen bij beide abonnementen. Is dat ook het geval? 

Als de code wordt verstuurd naar een oud e-mailadres, vermoed ik dat je account nog gekoppeld staat aan een oud/inactief abonnement.  Ik kijk graag met je mee of alles in ons systeem goed staat ingesteld. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

Hoi.

Ik heb bij deze mijn profiel aangevuld. Kun jij hiermee  zorgen dat mijn account wordt hersteld?

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@bennasco dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie geen account met een oud e-mailadres gekoppeld staan. Wel zie ik dat het e-mailadres bij je Internet + TV abonement het oude Tele2 e-mailadres is, vandaar dat de code ook wordt verstuurd naar dat e-mailadres. Geen zorgen, ik heb dit e-mailadres direct voor je aangepast naar het e-mailadres uit je profiel (ik ging er vanuit dat je wel toegang hebt tot dat e-mailadres en dat ik deze kon gebruiken). Als je nu je abonnement toevoegt, wordt de code verstuurd naar het e-mailadres uit je profiel. Dan moet het helemaal goedkomen! 

• Auteur
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 10 april 2025

Het is gelukt. Ik dank u zeer

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@bennasco fijn dat het is gelukt, daar ben ik biij mee! Uiteraard, geen dank en graag gedaan. Als ik vanuit deze kant nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu alvast een heel fijn weekend gewenst! 😁

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen