Skip to main content
Beantwoord

Ik kan mijn bankrekening niet wijzigen


Ik heb een telefoon- en internetabonnement, ik heb het bankrekeningnummer in het telefoonabonnement zonder problemen gewijzigd (de kosten worden op de 2e van de nieuwe maand afgeschreven), maar ik wil hetzelfde doen om het bankrekeningnummer in het internetabonnement te wijzigen, maar dan krijg ik steeds de melding dat er een foutmelding is. Ik heb geprobeerd het te veranderen in de applicatie en op de www-site 

Beste antwoord door Pharwin van Odido

@IronNext helemaal goed! Ik heb zojuist het bankrekeningnummer voor je gewijzigd bij je internetabonnement en je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd (check voor de zekerheid ook je ongewenste mail/spam). Zie je in je account nu ook terug dat het gewijzigd is?

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Ik ben er voor je! 😁

Bekijk origineel

6 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21000 reacties
  • 10 april 2025

Hallo ​@IronNext 

Mocht het op een later moment nog niet lukken of ook niet met een andere apparaat dan kan je altijd nog langs een Odido winkel gaan zodat ze het daar kunnen regelen.


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@IronNext van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je je bankrekeningnummer kunt wijzigen, laten we samen naar een oplossing kijken! Wat voor foutmelding krijg je precies te zien en is dat hetzelfde als in de app en via de browser? Geen zorgen, ik kan het bankrekeningnummer voor je wijzigen bij je Internet + TV abonnement. Kun je het nieuwe bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Dit kan bij het veld '’info voor moderator'’. 

Kun je ook je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan ga ik daarna gelijk voor je aan de slag! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 11 april 2025

 

 Oké, ik heb alles aan mijn profiel toegevoegd. Tweetbericht hetzelfde in de app en op de website. Deze gegevens kunnen op dit moment niet worden geladen. 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@IronNext, dank voor het invullen van je profielgegevens en de toelichting! Ik mis in je profiel alleen nog het volledige nieuwe bankrekeningnummer. Of kan ik het bankrekeningnummer gebruiken van je mobiele abonnement, waarvan het nummer eindigt op ***89? Laat het maar gerust weten, dan pas ik het direct voor je aan! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 14 april 2025

 

 ja, precies dit nummer, dank u wel 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3767 reacties
  • Antwoord
  • 14 april 2025

@IronNext helemaal goed! Ik heb zojuist het bankrekeningnummer voor je gewijzigd bij je internetabonnement en je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd (check voor de zekerheid ook je ongewenste mail/spam). Zie je in je account nu ook terug dat het gewijzigd is?

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Ik ben er voor je! 😁


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen