Graag kom ik in contact voor het verwijderen van twee Mijn Odido accounts. Ik heb daar geen (actieve) abonnementen meer aan gekoppeld zitten en ik zou die dus graag willen laten verwijderen met alle gegevens. Zouden jullie daarmee kunnen helpen?
Verwijderen Mijn Odido accounts
Beste antwoord door Marciano van Odido
Hoi Rico, van harte welkom op de Community! Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb meteen meegekeken en ik zie 1 Mijn Odido-account staan op het e-mailadres dat je hier op de Community gebruikt. Om deze te verwijderen moet ik het doorzetten naar mijn collega's van de technische afdeling. Zij zullen het dan binnen 14 dagen verwijderen. Op welk e-mailadres staat het 2e Mijn Odido-account? Wil je hiervoor het e-mailadres en de bijhorende 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van het IBAN in je profiel zetten? Dan controleer ik die ook en dan laat ik ze allebei verwijderen. Laat je het me weten als je de gegevens hebt ingevuld? đ
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.