Skip to main content
Beantwoord

Verwijderen Mijn Odido accounts

Graag kom ik in contact voor het verwijderen van twee Mijn Odido accounts. Ik heb daar geen (actieve) abonnementen meer aan gekoppeld zitten en ik zou die dus graag willen laten verwijderen met alle gegevens. Zouden jullie daarmee kunnen helpen? 

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Rico, van harte welkom op de Community! Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb meteen meegekeken en ik zie 1 Mijn Odido-account staan op het e-mailadres dat je hier op de Community gebruikt. Om deze te verwijderen moet ik het doorzetten naar mijn collega's van de technische afdeling. Zij zullen het dan binnen 14 dagen verwijderen. Op welk e-mailadres staat het 2e Mijn Odido-account? Wil je hiervoor het e-mailadres en de bijhorende 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van het IBAN in je profiel zetten? Dan controleer ik die ook en dan laat ik ze allebei verwijderen. Laat je het me weten als je de gegevens hebt ingevuld? đŸ˜Š

Bekijk origineel

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Rico, van harte welkom op de Community! Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb meteen meegekeken en ik zie 1 Mijn Odido-account staan op het e-mailadres dat je hier op de Community gebruikt. Om deze te verwijderen moet ik het doorzetten naar mijn collega's van de technische afdeling. Zij zullen het dan binnen 14 dagen verwijderen. Op welk e-mailadres staat het 2e Mijn Odido-account? Wil je hiervoor het e-mailadres en de bijhorende 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van het IBAN in je profiel zetten? Dan controleer ik die ook en dan laat ik ze allebei verwijderen. Laat je het me weten als je de gegevens hebt ingevuld? đŸ˜Š

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 2 april 2025
Marciano van Odido schreef:

Hoi Rico, van harte welkom op de Community! Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb meteen meegekeken en ik zie 1 Mijn Odido-account staan op het e-mailadres dat je hier op de Community gebruikt. Om deze te verwijderen moet ik het doorzetten naar mijn collega's van de technische afdeling. Zij zulln het dan binnen 14 dagen verwijderen. Op welk e-mailadres staat het 2e Mijn Odido-account? Wil je hiervoor het e-mailadres en de bijhorende 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van het IBAN in je profiel zetten? Dan controleer ik die ook en dan laat ik ze allebei verwijderen. Laat je het me weten als je de gegevens hebt ingevuld? đŸ˜Š

Beste Marciano, 

Dat klopt! Wat mijn betreft mag je dat doorzetten naar je collega’s en mag het verwijderd worden. Ik heb in mijn profiel in het veld info voor moderator de gegevens van het tweede account aangevuld. Heb je zo voldoende informatie? Anders hoor ik het graag! 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Rico, bedankt voor het invullen van je gegevens! Ik heb hiermee genoeg informatie, bedankt. Goed nieuws, het was niet nodig om het door te zetten naar mijn collega's. Ik heb beide Mijn Odido-accounts zojuist zelf verwijderd. Je hebt hier dus geen omkijken meer naar. Is alles zo in orde? Mocht je (in de toekomst) nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community is er voor je! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen