Skip to main content
Beantwoord

Probleem met verificatiecode naar oud telefoonnummer.

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo, mijn e-mailadres is geregistreerd, maar de verificatiecode wordt naar mijn oude telefoonnummer gestuurd. Ik wil graag mijn geregistreerde e-mailadres verwijderen en mijn telefoonnummer bijwerken. Kunt u mij hiermee helpen?

Beste antwoord door Reys

Pharwin van Odido schreef:

Hallo ​@Reys van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als de inloggegevens correct staan, zodat je zonder problemen kunt inloggen. Laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zag geen account gekoppeld staan. Ik heb daarom gezocht op je e-mailadres en ik zag meteen dat je account nog gekoppeld stond aan een oud/inactief abonnement, vandaar dat je ook tegen dit probleem aanloopt. Geen zorgen, ik heb zojuist het account verwijderd en alles ontkoppeld. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnement. Daarna zou alles goed moeten staan! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Ik heb het account aangemaakt en alles is gelukt zonder problemen. Bedankt voor je hulp!

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo ​@Reys van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als de inloggegevens correct staan, zodat je zonder problemen kunt inloggen. Laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zag geen account gekoppeld staan. Ik heb daarom gezocht op je e-mailadres en ik zag meteen dat je account nog gekoppeld stond aan een oud/inactief abonnement, vandaar dat je ook tegen dit probleem aanloopt. Geen zorgen, ik heb zojuist het account verwijderd en alles ontkoppeld. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnement. Daarna zou alles goed moeten staan! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 10 april 2025
Pharwin van Odido schreef:

Ik heb het account aangemaakt en alles is gelukt zonder problemen. Bedankt voor je hulp!

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Reys fijn dat het is gelukt en bedankt voor het doorgeven! Uiteraard, geen dank en graag gedaan. Als ik vanuit deze kant nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😁

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen