Skip to main content
Beantwoord

abonnement niet zichtbaar in Mijn Odido of app

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik had een Tele2 Mobiel abonnement wat overgegaan is in Odido. Wanneer ik inlog bij Mijn Odido of in de app, kan ik het abonnement niet zien. Ik krijg de melding dat het abonnement al is toegevoegd aan dit of een ander account, en dat ik deze eerst moet verwijderen. Ik heb geen idee hoe ik daar überhaupt bij kan komen?

Beste antwoord door Sophie24

Pharwin van Odido schreef:

Hey ​@Sophie24 van harte welkom op onze Community! Wat leuk dat je nu beschikt over een nieuw Odido abonnement, wel zo fijn als je deze ook kunt koppelen. Ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Als je deze melding te zien krijgt, staat je abonnement vermoedelijk gekoppeld aan een oud/inactief abonnement. Deze kan ik voor je verwijderen. Om dit te kunnen doen, heb ik alleen nog je postcode + huisnummer nodig ter verificatie. Zou je deze kunnen invullen in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kijk ik daarna gelijk met je mee! 

Beste Pharwin,

bedankt voor je reactie, ik heb vanochtend gebeld met de Odido klantenservice en het is opgelost.

bedankt!

groet,

sophie

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@Sophie24 van harte welkom op onze Community! Wat leuk dat je nu beschikt over een nieuw Odido abonnement, wel zo fijn als je deze ook kunt koppelen. Ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Als je deze melding te zien krijgt, staat je abonnement vermoedelijk gekoppeld aan een oud/inactief abonnement. Deze kan ik voor je verwijderen. Om dit te kunnen doen, heb ik alleen nog je postcode + huisnummer nodig ter verificatie. Zou je deze kunnen invullen in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kijk ik daarna gelijk met je mee! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 25 maart 2025
Pharwin van Odido schreef:

Beste Pharwin,

bedankt voor je reactie, ik heb vanochtend gebeld met de Odido klantenservice en het is opgelost.

bedankt!

groet,

sophie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Sophie24 fijn dat het telefonisch met een collega is opgelost, daar ben ik blij mee! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Ik ben er voor je! 😊

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen