Skip to main content

Ik kan mijn abonnement en verbruik niet zien in de app. Alleen de mogelijkheid om een nieuw abonnement af te sluiten of een nieuwe te koppelen. Als ik dat probeer wordt er aangegeven dat er al een gekoppeld is. Ik hoor graag hoe het op te lossen.

Goedemorgen Marije, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***9374, kan dat kloppen? Daarbij zie ik een account geregistreerd staan met het e-mailadres M**ij*e_zw****@hotmail.com en dat zowel je mobiele abonnement als je Internet + TV abonnement gekoppeld staat. Wel zie ik dat er voor het laatst ingelogd is op 06-03-2024. Mocht je de inloggegevens niet meer weten, kun je deze heel gemakkelijk opvragen via onze website: https://www.odido.nl/my/inloggegevens-opvragen

Mocht dat niet lukken, kan ik eventueel alles verwijderen en ontkoppelen, zodat je daarna een nieuw account kunt aanmaken en alles opnieuw kunt koppelen. Laat maar weten wat je zou willen! 😊


Het nummer en mailadres kloppen. Tv en internet is eerder al opgezegd. Ik kan wel inloggen, maar zie vervolgens mijn abonnementgegevens niet + verbruik. Kan alleen een nieuw abonnement kopen of koppelen, maar als ik op koppel druk zegt hij dat hij al gekoppeld is en dat dus niet kan.


@MarijeZ in dat geval, heb ik het account voor je verwijderd en alles ontkoppeld. Maak gerust even een nieuw account aan via onze website: https://www.odido.nl/my/registreren en koppel dan je abonnement. Daarna zou het moeten lukken en kun je ook weer alles inzien! 

Ik verneem graag of het is gelukt! 


Dank! Misschien ben ik te snel, maar ik krijg nu een foutmelding, dat er al een Odido account is met dit mailadres.


Geen dank Marije! Op dit moment zie ik niks gekoppeld staan aan je e-mailadres. Als het niet lukt, vraag dan even de inloggegevens op via onze website: https://www.odido.nl/my/inloggegevens-opvragen. Daarna zou je je abonnement moeten kunnen koppelen! Probeer je het in de app of via een browser? Als je het via de app probeert, zou ik je willen vragen om deze te verwijderen en dan opnieuw te downloaden. Deze beschikt dan ook gelijk over de nieuwste software, dat is nodig zodat de app optimaal kan werken. Probeer het anders ook even via een browser/desktopversie. Ik ben erg benieuwd of het dan wel lukt! 


Helaas beiden niet gelukt. Hij blijft aangeven dat op dit mailadres al een account is. Bij de overgang van Tele2 naar Odido had ik dit inlogprobleem ook, vind het echt heel vervelend dat bij het ingaan van m'n verlenging van m'n abo er weer uit ligt...niet echt de service die ik had gehoopt en bij Tele2 nog wel als prettig ervoer. Niet vanwege jouw reacties hoor, ben blij dat je mee helpt, maar in algemene zin


Wat gek! Kun je me iets meer vertellen? Lukt het zowel in de app niet als via een browser? Of lukt het niet om een nieuw account aan te maken of je inloggegevens met het e-mailadres op te vragen? Aangezien je de melding krijgt dat er al een account is, wil ik graag weten wat je te zien krijgt als je je inloggegevens opvraagt. Dan kan ik je nog gerichter helpen! 😊


Het lukt zowel niet in de browser als in de app, inloggen lukt niet en nieuw account aanmaken ook niet. 

 


@MarijeZ in dat geval, heb ik het account voor je verwijderd en alles ontkoppeld. Maak gerust even een nieuw account aan via onze website: https://www.odido.nl/my/registreren en koppel dan je abonnement. Daarna zou het moeten lukken en kun je ook weer alles inzien! 

Ik verneem graag of het is gelukt! 

 

Nogmaals geprobeerd (5de keer ofzo) en nu lijkt het goed te gaan! 


Dank voor je hulp!


Goedemorgen Marije, superfijn dat het inmiddels is gelukt en uiteraard graag gedaan namens Pharwin! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. We staan voor je klaar. Voor nu wens ik je een hele fijne dag! 😊


I have the same issue. I do not have subscription anymore in Odido mobile app. If I try to add it, it says is already linked with another account. If I try through web site it all looks fine.


Hello @Jugo, welcome to our Community! I checked right along with you and I see that everything is set correctly for your account. Your mobile subscription and Internet + TV subscription are listed. If you only don't see it correctly in the app, there is probably something not set correctly for the app. Would you please uninstall the app and then download it again so that everything is reset. You will then also have the latest software right away. Can you also check if the software on your device is up to date? This is important so the app can work optimally. 

I'd love to hear if this works! 

 


Hello,

I've removed the app and installed again, but it is the same. I only have options to 'Buy subscription' and 'Link existing subscription'.

 


@Jugo Do you log in with the email address listed in your profile? That is also the email address associated with your account that you can use to log in. I can remove/disconnect everything for you if necessary, so you can then reset everything. Would you like that? I'd like to hear it from you!


I log in with the same email.

Please disconnect it, so I can try again.


@Jugo I just removed and unplugged everything from your account. You can add both subscriptions in the app from now on. 

Can you let me know if it worked out? I'd love to hear it!


Now it is good!

Thank you!


@Jugo Nice that it worked! No problem and you're welcome! If there's anything else I can do for you, just let me know. For now have a great day! 😄


@Pharwin van Odido ik ben net verhuisd en heb mijn mobiele nummer naar de nieuwe woning gezet, sindsdien zie ik niks meer in mijn app op de telefoon. app opnieuw geinstalleerd dat heeft niet geholpen, als ik inlog via de browser zie ik het wel allemaal. kan u mij helpen? ik zie hetzelfde als Jugo hier iets boven, 
met groet,

Sander


Hallo @SanderU_1983, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk gezocht op je e-mailadres en ik kom het nummer tegen dat eindigt op ***0115. Daarbij zie ik dat je account goed staat ingesteld en dat zowel je mobiele abonnement als je Internet + TV abonnement erin vermeld staan. Als je het alleen in de webversie te zien krijgt, gaat er vermoedelijk iets niet goed. Ik kan eventueel alles voor je verwijderen en ontkoppelen, zodat je daarna een nieuw account kunt aanmaken via onze website en je abonnementen opnieuw kunt koppelen. Probeer het ook gelijk via de app in te stellen. Daarna zou het dan ook in de app te zien moeten zijn. Zou je dat willen? Ik hoor het graag van je! 


Hallo @SanderU_1983, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk gezocht op je e-mailadres en ik kom het nummer tegen dat eindigt op ***0115. Daarbij zie ik dat je account goed staat ingesteld en dat zowel je mobiele abonnement als je Internet + TV abonnement erin vermeld staan. Als je het alleen in de webversie te zien krijgt, gaat er vermoedelijk iets niet goed. Ik kan eventueel alles voor je verwijderen en ontkoppelen, zodat je daarna een nieuw account kunt aanmaken via onze website en je abonnementen opnieuw kunt koppelen. Probeer het ook gelijk via de app in te stellen. Daarna zou het dan ook in de app te zien moeten zijn. Zou je dat willen? Ik hoor het graag van je! 

Als ik dan gewoon mijn mail adres kan gebruiken die ik nu gebruik mag het van mij hoor.  

Dan zou alles weer moeten werken? Facturen etc zien in de app? 

Thanks in advance!


@SanderU_1983 Yes, je kunt gewoon hetzelfde e-mailadres gebruiken en je kunt daarna inderdaad al je facturen en alles weer inzien in de app! Ik heb zojuist het account voor je verwijderen en alles ontkoppeld. Probeer nu via de app alles opnieuw in te stellen (maak wel eerst een nieuw account aan via onze website), dan zou het moeten lukken! Zo niet, dan verneem ik graag wat je precies te zien krijgt en waar het fout gaat. 


@SanderU_1983 Yes, je kunt gewoon hetzelfde e-mailadres gebruiken en je kunt daarna inderdaad al je facturen en alles weer inzien in de app! Ik heb zojuist het account voor je verwijderen en alles ontkoppeld. Probeer nu via de app alles opnieuw in te stellen (maak wel eerst een nieuw account aan via onze website), dan zou het moeten lukken! Zo niet, dan verneem ik graag wat je precies te zien krijgt en waar het fout gaat. 

Ik kan mijn gegevens weer zien.  Uiteraard nog niet de nieuwe internet op mijn locatie ivm lopende stopzetting oude internet. 

Dank voor de hulp

 


@SanderU_1983 Fijn dat het is gelukt, daar ben ik blij mee! Als ik vanuit deze kant nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten - de Community staat voor je klaar. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst! 😄


Reageer