Skip to main content
  • 1,934 Topics
  • 8,517 Reacties
1934 Topics
Nieuwe Prepaid Bundels.
Appjes versturen, series kijken via Netflix, Google Maps gebruiken tijdens het autorijden: we gebruiken de hele dag internet. Bij Odido combineer je Prepaid met internet. Gebruik je je telefoon niet zo vaak en heb je weinig belminuten, sms’jes of internet nodig? Kies dan voor Odido Prepaid. Vanaf vandaag hebben we nieuwe Prepaid bundels beschikbaar. In dit topic vind je alle informatie hierover. Lees snel verder. Een Prepaid simkaart van Odido heeft veel voordelen. Je ziet ze hier op een rij: Je zit niet vast aan een contract. Keuze uit verschillende voordelige bundels. Te gebruiken in de hele EU. Opwaarderen vanaf €10. Op het snelste netwerk . De eerste keer dat je opwaardeert, krijg je 1 GB cadeau. Doe mee met de Prepaid Surprise en win mooie prijzen. Prepaid. Wat is er nieuw? Op zoek naar een bundel waarmee je echt alles kan? Kies voor onze internet-bellen-én-sms- combi bundel. We hebben nieuwe combi bundels voor je. Gebruik je veel internet en bel je vaak? Dan raden we de combi bundel XL aan. Niet zoveel nodig? Dan hebben we de combi bundel S voor je. Bekijk hieronder alle combi bundels en kies de bundel die bij je past. Onze combi bundels gebruik je in heel de EU. Handig toch. Bundels*1​ SMS Keyword​ Minuten/SMS​ Data Volume​ Snelheid​ Je betaalt​ Combi S in NL en EU​ COMBI S​ 10​ 1GB​ 100/50 Mbit/s​ €10,00​ Combi M in NL en EU​ COMBI M​ 15​ 3GB​ 100/50 Mbit/s​ €15,00​ Combi L in NL en EU​ COMBI L​ 20​ 5GB​ 100/50 Mbit/s​ €20,00​ Combi XL in NL en EU​ COMBI XL​ 25​ 10GB​ 100/50 Mbit/s​ €25,00​ Combi XXL in NL en EU​ COMBI XXL​ 50​ 15GB​ 100/50 Mbit/s​ €27,50​ Combi Unlimited*2​ COMBI UNL​ 200​ Onbeperkt Internet in NL en 29GB in de EU​ 100/50 Mbit/s​ €45,00​ *1) Minuten, Sms’jes en MB’s uit een Combi Bundel zijn geldig in Nederland en in de EU (met uitzondering van Servicenummers). Een Combi Bundel is een maand geldig na aanschaf. Minuten worden per hele minuut afgerekend. Voor bellen naar het buitenland of Servicenummers gelden andere tarieven en deze worden apart afgerekend. Je gebruik van internet wordt per sessie vastgesteld en naar boven afgerond op 200 KB of een veelvoud daarvan. Binnen zone EU gebruik je de MB’s vanuit je bundel. Als je MB’s op zijn, kun je een nieuwe bundel kopen. Je kunt ook kiezen voor ‘betalen per MB’. Voor data gebruik in de andere niet-EU zones gelden andere tarieven. *2 Voor de Unlimited Bundels geldt dat je elke dag start met een tegoed van 20GB Data in NL, mocht je deze opmaken wordt je data aangevuld met iedere keer een GB-aanvuller tot 23u59. Vanaf 00:00 uur krijg je opnieuw een tegoed van 20 GB in NL om te besteden als de geldigheid van je bundel nog niet is verstreken. Nieuwe Unlimited Data Bundels. Heb je eenmalig meer data of belminuten nodig? Bekijk dan eens onze Unlimited Prepaid bundels. Met de Unlimited Data Vandaag bundel gebruik je 1 dag zoveel internet als je wil. Downloaden, streamen en liken, het kan allemaal. Wil je deze bundel het hele weekend gebruiken? Dan kies je voor de Unlimited Data 3 dagen bundel. Is je bundel niet meer geldig? Dan stopt 'ie vanzelf. Bundels​ SMS Keyword​ Geldig​ Data Volume​ Snelheid​ Je betaalt​ Internet S in NL en EU​ INTERNET S​ 31 dagen (tot en met 23u59)​ 500MB​ 100/50 Mbit/s​ €7,50​ Unlimited Data Vandaag* (niet-herhalend)​ INTERNET DAG​ 1 dag (tot en met 23u59)​ Onbeperkt Internet in NL en 3GB in de EU​ 100/50 Mbit/s​ €3,50​ Unlimited Data 3 dagen* (niet herhalend)​ 3 DAGEN​ 3 dagen (tot en met 23u59)​ Onbeperkt Internet in NL en 6GB in de EU​ 100/50 Mbit/s​ €8,50​ Unlimited Data Week*​ WEEK​ 7 dagen (tot en met 23u59)​ Onbeperkt Internet in NL en 9GB in de EU​ 100/50 Mbit/s​ €13,50​ * Voor de Unlimited Bundels geldt dat je elke dag start met een tegoed van 20GB Data in NL, mocht je deze opmaken wordt je data aangevuld met iedere keer een GB-aanvuller tot 23u59. Vanaf 00:00 uur krijg je opnieuw een tegoed van 20 GB in NL om te besteden als de geldigheid van je bundel nog niet is verstreken.Je gebruik van internet wordt per sessie vastgesteld en naar boven afgerond op 200 KB of een veelvoud daarvan. Binnen zone EU gebruik je de MB’s vanuit je bundel. Als uw MB’s op zijn, kunt u een nieuwe bundel kopen. Je kunt ook kiezen voor ‘betalen per MB’. Voor data gebruik in de andere niet-EU zones gelden andere tarieven. Nieuwe Bel/SMS- en Altijd Online Bundels. Heb je eenmalig meer belminuten of sms'jes nodig? Bekijk dan eens onze nieuwe Bel- SMS Bundel. Voor een klein bedrag koop je extra minuten of SMS'jes. Zo hoef je je nooit zorgen te maken over je belminuten of SMS'jes. Wel zo fijn. Met de Altijd Online bundel heb je onbeperkt internet, met een snelheid van 128/128 Kbit⁄s. Ook krijg je 30 minuten/sms’jes. Bundels*​ SMS Keyword​ Minuten/SMS​ ​ ​ Je betaalt​ Bel en SMS Bundel​ BELSMS​ 200​ ​ ​ €6,00 * Met de Bel en SMS Bundel kan je sms’en en bellen in NL en in de EU (met uitzondering van Servicenummers). Minuten worden per hele minuut afgerekend. Voor bellen naar het buitenland of Servicenummers gelden andere tarieven en deze worden apart afgerekend. Bundels*​ SMS Keyword​ Minuten/SMS​ Data Volume​ Snelheid​ Je betaalt​ Altijd Online Bundel​ ALTIJD ONLINE​ 30​ Onbeperkt Internet in NL en 9500 MB in EU​ 128/128 Kbit/s ​ €7,50​ * Met de Bel en SMS Bundel kan je sms’en en bellen in NL en in de EU (met uitzondering van Servicenummers). Minuten worden per hele minuut afgerekend. Voor bellen naar het buitenland of Servicenummers gelden andere tarieven en deze worden apart afgerekend. Veelgestelde vragen over Prepaid. Mijn bundel is op voor het eind van de periode . Hoe koop ik een nieuwe bundel ? Je koopt een nieuwe bundel via de internetpagina op je telefoon. Hier kom je vanzelf op terecht als je gaat internetten en geen internetkeuze hebt gemaakt. Je kan ook bundels kopen met een sms en op Mijn Odido . Natuurlijk moet je wel voldoende beltegoed hebben , je beltegoed opwaarderen kan in de app, of op Mijn Odido of rechtstreeks via de opwaardeer pagina . Na 1 kalendermaand wordt mijn bundel niet automatisch verlengd . Hoe kan dat ? Het kan zijn dat je te weinig Prepaid tegoed hebt om je bundel te verlengen. De bundel stopt dan vanzelf. Als je genoeg tegoed hebt, kan je weer een bundel kopen. We verlengen de vorige bundel niet. Waarvoor kan ik de bundel die ik heb gekocht gebruiken? Je tegoed en bundels zijn in de EU, IJsland, Noorwegen, Liechtenstein of het Verenigd Koninkrijk geldig. Kost je niks extra’s. Ik heb voor de bundelwijziging van 6 mei een herhalende maandbundel aangeschaft, kan ik deze blijven gebruiken? Ja dat kan, de bundel blijft zich herhalen mits er genoeg Prepaid tegoed is op het moment van herhalen of tot dat je het zelf stopt in Mijn Odido. Mocht de herhaling om deze redenen stoppen, is het niet meer mogelijk om deze bundel opnieuw aan te schaffen. De volumes van de Combi bundels zijn aangepast en de Unit S bundel is vervangen door een nieuwe Bel&SMS bundel. Je kan kiezen uit een van de nieuwe bundels! Ik ga naar het buitenland. Zijn hier ook bundels voor? Je tegoed en bundels zijn ook in de EU, Ijsland, Noorwegen, Liechtenstein of het Verenigd Koninkrijk geldig. Je betaalt dus dezelfde tarieven als in Nederland. Mooi meegenomen. Voor de Combi bundels geldt hetzelfde aantal GB’s in het buitenland, voor de Unlimited bundels staat het aantal GB’s dat geldig is in de EU in het overzicht.| Reis je buiten de EU? Dan koop je Internet Op Reis om te internetten. Meer over internetten, sms'en en bellen in het buitenland Mijn keyword werkt niet, wat nu? Kijk goed of je het correcte keywoord hebt, bijvoorbeeld bij de Combi XXL, hiervoor werkt: combi XXL of combixxl of combi xxl aan of xxl aan en anders kun je de bundel makkelijk activeren via mijn Odido. Relevante artikelen
Onterechte status Onder Bewindvoering
Goedemiddag Odido, Ik wilde vorig weekend een verlenging van 2 abonnementen doen en daarbij gebruik maken van de haastmakersdeals die nu gelden. Echter bij de Odido-store kwam men tijden het valideren met de mededeling dat zij de verlenigng niet konden afronden ivm een melding in het systeem. Er werd mij vriendelijk uitgelegd dat zij in de winkel niets konden, maar dat ik dit moest opnemen met de klantenservice.Ik heb maandag de klantenservice gebeld en na 28 minuten in de wacht te hebben gestaan gelukkig iemand aan de lijn gekregen. Na uitleg werd ik doorgeschakeld naar een andere afdeling welke mij keurig heeft tewoord gestaan. Uiteindelijk kwam men er achter dat ik dus een bewindvoeringscode aan mijn naam gekoppeld heb gekregen. Dit is geheel onterecht!Ik heb nog nooit te maken gehad met schuldhulpverlening, bewindvoering of dergelijk.Angelina van de klantenservice vond het ook al erg vreemd omdat er naast de code geen enkele documentatie of andere bemerking te zien is in het systeem van Odido.Volgens haar is het dan ook een fout in het systeem, maar kan zij daar niets aan veranderen en gaf mij het advies om de schuldhulp@odido.nl aan te schrijven. Helaas nog geen enkele reactie mogen vernemen. Ik vind het een erg kwalijke zaak. Dit is niet iets onschuldigs. Schulhulperlening en bewindvoering zijn geen kleine issues en hiermee dient verantwoord mee omgegaan te worden. Zowel voor de mensen die dit nodig hebben als de mensen die door dit soort fouten hinder en last ondervinden.Ik denk niet dat het goped is als er zo lichtzinning met deze onderwerpen wordt omgegaan. Zeker niet als ik lees hoeveel mensen hier dus last van hebben en wat hoe veel werk het is om dit te corrigeren. Kan iemand van Odido hier aub mee aan de slag gaan zodat ik nog gebruik kan maken van de haastmakersdeals?Of mij de garantie geven dat ik alsnog de gewenste deal kan maken nadat deze verlopen is?Aangezien dit een fout is vanuit Odido zou ik graag deze toezegging krijgen. Ik zou het liefste bij Odido blijven. Zeker omdat ik al klant ben vanaf het moment dat BEN voor de eerste keer actief werd in Nederland, dus al een klant vanaf 1998! maar als dit issue niet snel wordt opgelost en ik niet meer van de haastmakersdeal gebruik kan maken weet ik niet of ik blijf. Ik verneem graag snel hoe dit wordt opgelost. Met vriendelijke groet, Mick
afwijzing mobiel en klik&klaar abonnement
Geachte Odido, Ik wil graag een officiële klacht indienen over het verloop van mijn aanvragen voor zowel Klik & Connect internet als een mobiel abonnement. Ik heb op begin juni een aanvraag gedaan voor Klik & Connect internet. Mijn adres is volgens uw systeem geschikt, en ik heb – zoals gevraagd – een kopie van mijn identiteitsbewijs en een ondertekende brief verstuurd. Toch kreeg ik geen duidelijke reactie, en werd mijn aanvraag afgewezen zonder opgave van reden. Ook telefonisch kon men mij hier geen uitleg over geven. Daarna heb ik op 24-7-2025 via Mobiel.nl een mobiel abonnement bij Odido aangevraagd. Hierbij heb ik:- een aanbetaling gedaan,- mijn identiteit bevestigd via iDIN en sms,- en verder alles correct ingevuld. Tot mijn verbazing is ook deze aanvraag vervolgens afgewezen, wederom zonder heldere reden. Zowel telefonisch als via de winkel kreeg ik geen concreet antwoord en werd ik van het kastje naar de muur gestuurd. Ik verzoek u vriendelijk maar dringend om:1. Duidelijk te maken **waarom** mijn aanvragen zijn afgewezen;2. Te bevestigen of mijn ID-gegevens en brief correct zijn ontvangen en verwerkt;3. Mijn aanvraag(en) opnieuw te beoordelen, gezien ik: - geen schulden heb, - geen BKR-registratie, - en per 4 juli mijn huidige internet (Ziggo) stopt, wat voor mij urgentie betekent. Ik verwacht binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op deze klacht. Mocht dat niet gebeuren, dan zie ik mij genoodzaakt deze kwestie te melden bij de ACM of de Geschillencommissie. Met vriendelijke groet,

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen