Skip to main content
  • 1,850 Topics
  • 8,131 Reacties
1850 Topics
Verkeerde abbonnement (Odido winkel) probleem oplossing
Graag ondersteuning in mijn problemen die ik momenteel ondervind.. Afgelopen vrijdag heb ik telefonisch mijn abbonnement verlengd met een Samen bundel en een Iphone 16 pro (naturel titanium) die ik de zelfde dag nog kon ophalen. tot zo ver ging het goed. Met nog eens 2 tablets deals ben ik de deur uitgegaan en buiten mijn telefoon doosje geopend en gezien dat er en verkeerde kleur (wit) is geleverd door de winkel wat ze later ook hebben bevestigd hebben.Direkt erna hebben ze mijn verlenging gannuleerd en moest ik zelf het toestel terugsturen wat ik zeer risicovol en niet passend vind. Daarna kwamen ze met een oplossing zodat ik met de juiste telefoon de deur uit kon gaan wat ik wel fijn vond (net voor sluitingstijd) Nadat ik het contract op mijn mail hebt gehad zag ik dat er een Odido Start abbonnement is aangesloten ipv een Samen plus abbonnement. Volgens hun zou het in augustus met startdatum goedkomen en nummerbehoud ook zal worden gedaan. Echter twijvel ik hieraan omdat ik een contract ben aangegaan voor een abbonnement wat op het contract staat en niet kan worden gewijzigd in de toekomst. Dat is dus probleem 2 en weer de fout van de winkelmedewerker. Het retourlabel van de witte verkeerd geleverde iphone heb ik al binnen. De vraag is Wat moet er nu gebeuren. Moet ik nu het 2e abbonnement ook annuleren en 2 toestellen terugsturen? Is het mogelijk dit te doen omdat het 2e abbonnement in de winkel is aangemaakt? Volgens de mederwerker moet ik het aangetekend sturen en zal ik mijn kosten die ik heb gemaakt terug krijgen, klopt dit ? Zo ja hoe moet dat in stapsgewijs. Buiten dat heb ik ook nog eens veel tijd erin gestoken om alle apps op de telefoon in te stellen en een screenprotector setje hebt gemonteerd wat weer onnodige kosten voor mij is als ik het telefoon terug moet sturen. Al met al ben ik hier nu erg de dupe van geworden en moet ik veel energie en tijd in steken. Plus de risico die ik loop als de telefoons zoek raken met het retourlabel verstuurd bij de post. Graag ondersteuning hierin en met oplossingen komen zodat ik juist kan handelen. mvg Adem

Laatst verdiende badges

• Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen