Skip to main content
Beantwoord

Kan geen duo-sim bestellen via de app

Hi,

Het lukt mij niet om een duo-sim te bestellen via de odido app. Als ik een duo sim probeer te bestellen kom ik niet verder.

Ik heb een extra simkaart nodig aangezien ik 2 telefoons heb. Maar ze moeten wel hetzelfde nummer hebben.

Beste antwoord door LucyColomar

Marciano van Odido schreef:

Goedemorgen Lucy, bedankt voor het aanvullen van je profiel! Ik heb de DuoSim direct voor je besteld. Je ontvangt deze binnen maximaal 3 werkdagen. Na ontvangst kan je de nieuwe sim direct zelf via de website activeren. Dit wordt ook stap voor stap uitgelegd in de begeleidende brief. Laat je het me weten als je 'm hebt ontvangen en of het is gelukt met het activeren? Ik blijf graag op de hoogte! đŸ˜Š

Hi! Ik heb de duo sim ontvangen. Het was super makkelijk om alles te activeren!

Bedankt voor de hulp!

Bekijk origineel

6 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8983 reacties
  • 14 april 2025

Goed om te weten;

Met duo sim kan je de 2 simkaarten niet tegelijkertijd gebruiken. Je zet de ene telefoon dus uit of op vliegtuigstand, om de ander te gebruiken.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Lucy, van harte welkom op de Community! Leuk dat je een DuoSim wil gebruiken, dat hoor ik niet vaak. Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat je gister een collega hebt gesproken en dat je naar 1 van onze Shops zou gaan om er 1 te halen. Is dit inmiddels gelukt? Zo niet, zet dan nog de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Dan kan ik ook een DuoSim voor je bestellen. Het duurt dan wel max. 3 werkdagen voordat je 'm ontvangt, dus in onze Shop gaat het wel sneller. Laat het me maar weten! đŸ˜Š

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 15 april 2025

Hi! Dat klopt. Maar helaas heb ik deze week de tijd niet om langs een van jullie winkels te gaan.

Het zou super fijn zijn als jij die voor mij kunt bestellen! Ik heb de gegevens aangepast op mijn profiel.

Alvast bedankt! 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Lucy, bedankt voor het aanvullen van je profiel! Ik heb de DuoSim direct voor je besteld. Je ontvangt deze binnen maximaal 3 werkdagen. Na ontvangst kan je de nieuwe sim direct zelf via de website activeren. Dit wordt ook stap voor stap uitgelegd in de begeleidende brief. Laat je het me weten als je 'm hebt ontvangen en of het is gelukt met het activeren? Ik blijf graag op de hoogte! đŸ˜Š

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 21 april 2025
Marciano van Odido schreef:

Hi! Ik heb de duo sim ontvangen. Het was super makkelijk om alles te activeren!

Bedankt voor de hulp!

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@LucyColomar fijn dat het is gelukt, daar zijn we erg blij mee! Uiteraard, geen dank en graag gedaan namens mijn collega Marciano. Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten - de Community staat voor je klaar! 

Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😁

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen