Skip to main content
Beantwoord

Kan geen duo-sim bestellen via de app

Hi,

Het lukt mij niet om een duo-sim te bestellen via de odido app. Als ik een duo sim probeer te bestellen kom ik niet verder.

Ik heb een extra simkaart nodig aangezien ik 2 telefoons heb. Maar ze moeten wel hetzelfde nummer hebben.

Beste antwoord door LucyColomar

Marciano van Odido schreef:

Goedemorgen Lucy, bedankt voor het aanvullen van je profiel! Ik heb de DuoSim direct voor je besteld. Je ontvangt deze binnen maximaal 3 werkdagen. Na ontvangst kan je de nieuwe sim direct zelf via de website activeren. Dit wordt ook stap voor stap uitgelegd in de begeleidende brief. Laat je het me weten als je 'm hebt ontvangen en of het is gelukt met het activeren? Ik blijf graag op de hoogte! 😊

Hi! Ik heb de duo sim ontvangen. Het was super makkelijk om alles te activeren!

Bedankt voor de hulp!

Bekijk origineel

13 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9032 reacties
  • 14 april 2025

Goed om te weten;

Met duo sim kan je de 2 simkaarten niet tegelijkertijd gebruiken. Je zet de ene telefoon dus uit of op vliegtuigstand, om de ander te gebruiken.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Lucy, van harte welkom op de Community! Leuk dat je een DuoSim wil gebruiken, dat hoor ik niet vaak. Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat je gister een collega hebt gesproken en dat je naar 1 van onze Shops zou gaan om er 1 te halen. Is dit inmiddels gelukt? Zo niet, zet dan nog de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Dan kan ik ook een DuoSim voor je bestellen. Het duurt dan wel max. 3 werkdagen voordat je 'm ontvangt, dus in onze Shop gaat het wel sneller. Laat het me maar weten! 😊

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 15 april 2025

Hi! Dat klopt. Maar helaas heb ik deze week de tijd niet om langs een van jullie winkels te gaan.

Het zou super fijn zijn als jij die voor mij kunt bestellen! Ik heb de gegevens aangepast op mijn profiel.

Alvast bedankt! 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Lucy, bedankt voor het aanvullen van je profiel! Ik heb de DuoSim direct voor je besteld. Je ontvangt deze binnen maximaal 3 werkdagen. Na ontvangst kan je de nieuwe sim direct zelf via de website activeren. Dit wordt ook stap voor stap uitgelegd in de begeleidende brief. Laat je het me weten als je 'm hebt ontvangen en of het is gelukt met het activeren? Ik blijf graag op de hoogte! 😊

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 21 april 2025
Marciano van Odido schreef:

Hi! Ik heb de duo sim ontvangen. Het was super makkelijk om alles te activeren!

Bedankt voor de hulp!

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@LucyColomar fijn dat het is gelukt, daar zijn we erg blij mee! Uiteraard, geen dank en graag gedaan namens mijn collega Marciano. Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten - de Community staat voor je klaar! 

Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😁

• is een Top Poster
  • 17 reacties
  • 11 mei 2025

Hallo. 

Ik wil ook graag een duo sim aanvragen.  Maar het is onduidelijk op de app en je account weergegeven.  De kosten staan er niet duidelijk erop,dus weet ook niet wat het kost. En als je naar sim gaat en je wilt duosim klikken gebeurt er niks.Er staat heel mooi je kan het bestellen via de odido app. Dat vind ik wel heel erg van Odido. Mocht er een moderator zijn of iemand die voor me kan aanvragen en natuurlijk de prijs weergeeft. Mijn Iban eindigd op 190.

Mvg R.Sewmar 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@raveens goed dat je dit aangeeft en mijn excuses als het niet wordt weergegeven in je account! Laten we samen naar een oplossing kijken. Je kunt altijd via je MijnOdido account een DUO-sim aanvragen. Dit kost € 35,59 en de simkaart kun je dan binnen 3 werkdagen bij je thuis verwachten. Echter, zou dit in de app gewoon te zien moeten zijn en moet je deze kunnen bestellen. Kun je voor de zekerheid de app verwijderen en opnieuw downloaden? Deze is dan meteen voorzien van de nieuwste software. Kun je dan ook gelijk checken of de software van je toestel up-to-date is? Dat is van belang zodat de app optimaal kan werken. 

Ik hoor graag of het daarna wel lukt! Zo niet, dan verneem ik graag een screenshot met wat je precies in de app te zien krijgt bij het bestellen. Dan kan ik het eventueel voor je doorzetten richting onze technische dienst, zodat zij het kunnen onderzoeken. Graag kijk ik met je mee of alles bij je abonnement goed staat ingesteld en desnoods kan ik de DUO-sim voor je aanvragen. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 12 mei 2025

Ha. Mij lukt het ook niet om deze te bestellen. Kunnen jullie dit voor mij ook doen? Profiel is aangevuld. Bedankt.

Het lijk te ontstaan als je een e-sim gebruikt. Zie screenshot. Tekst is t zelfde als e-sim en knop doet het niet.

• is een Top Poster
  • 17 reacties
  • 13 mei 2025

Hallo ,ik heb alles geüpdatet. App opnieuw geïnstalleerd. Op de app geeft het nu wel aan het bedrag etc. 

Maar als ik erop druk word ik verder gestuurd en opent het de volgende pagina .

Drukken op duosim geen reactie. Drukken op esim ook geen reactie. Beide werken dan niet zoals je ziet staat er dan ook geen bedrag bij. Dit is het zelfde als je inlogt via webbrowser  in je account. Heb alle browser gegevens cookies cache etc . Geleegd geen resultaat. Ik heb mijn gegevens in mijn profiel bij gewerkt. Hoop dat de mensen van td hiermee wat kunnen. Groetjes raveen 

Ps . Ik heb geen e sim  heb fysieke kaart nodig.

• is een Top Poster
  • 17 reacties
  • 13 mei 2025

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Peter1286, van harte welkom op onze community! Wel zo fijn als het lukt om een DUO sim aan te vragen, laten we samen naar een oplossing kijken! Wat gek dat het in de app niet lukt. Het lijkt erop dat je niet de enige bent, dus ik vermoed dat er technisch iets niet goed gaat. Uiteraard mijn excuses voor het ongemak! Geen zorgen, ik heb zojuist een DUO sim voor je aangevraagd. Deze kun je binnen 3 werkdagen op je thuisadres verwachten! 

Dank voor de toelichting en de screenshot. In de tussentijd heb ik een ticket voor je aangemaakt en doorgezet richting onze technische dienst, zodat zij het voor je kunnen onderzoeken en oplossen. Het referentienummer is: 77801959. De verwerkingstijd is momenteel 2 dagen, zij zullen dit onderzoeken en binnen enkele dagen bij je terugkomen met meer duidelijkheid! Wel fijn als je het in de toekomst gewoon zelf kunt aanvragen via onze app. 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik ben er voor je! 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo ​@raveens dank voor de screenshot en de toelichting! Ik vermoed dat er technisch iets niet goed gaat, aangezien je niet de enige bent die dit aangeeft. Uiteraard mijn excuses voor het ongemak! Geen zorgen, ik heb zojuist ook voor jou een DUO sim aangevraagd. Deze kun je binnen 3 werkdagen op je thuisadres verwachten.

In de tussentijd heb ik ook voor jou een ticket aangemaakt en doorgezet richting onze technische dienst, zodat zij het voor je kunnen onderzoeken en oplossen. Het referentienummer is: 77802263. De verwerkingstijd is momenteel 2 dagen, zij zullen dit onderzoeken en binnen enkele dagen bij je terugkomen met meer duidelijkheid! 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten. Ik ben er voor je! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen