Ik kan mijn abonnement en verbruik niet zien in de app. Alleen de mogelijkheid om een nieuw abonnement af te sluiten of een nieuwe te koppelen. Als ik dat probeer wordt er aangegeven dat er al een gekoppeld is. Ik hoor graag hoe het op te lossen.
Ik kamp helaas met hetzelfde probleem. Nieuw abonnement niet zichtbaar in de app en koppelen is niet mogelijk. Kunt u mij helpen
Hallo
Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag!
Hallo
Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag!
Ik heb zojuist een nieuw account aan gemaakt en mijn abonnement gekoppeld, ik kan mijn gegevens weer zien. Bedankt!
Hi
nou ik heb hetzelfde probleem.
Ik heb recentelijk mijn man abonnement op mijn naam gezet en opeens mijn andere abonnement en internet voor thuis zijn niet zichtbaar. Als ik probeer het toevoegen, krijgt ik en melding dat dit al gekoppeld is.
Zou je dit voor mij kunnen fixen?
Bedankt!
Hi
Hallo
ik heb hetzelfde probleem als MarijeZ. ik probeer namelijk in te loggen met het nieuwe abonnement dat ik laats heb aangeschaft maar ik zie mijn abonnement gegevens niet. Zou je hetzelfde ook bij kunnen verwijderen en ontkoppelen, zodat ik een nieuw account kan aanmaken. alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Hasan
Hoi
Hi Pharwin, I am facing with the same issue as Jugo. I do not see any of my subscription neither on the mobile app or under MijnOdido.
The mobile app says that I have 1 subscription and asks me if I would like to add it, but when I select yes the process ends with an error every time.
Could you please help me with my issue?
Thank you in advance!
I’ve posted a reply giving more info, but it’s been blocked by moderation for some reason.
Super short message then with the main conclusion: quickest way is to call them on their helpdesk number. They can fix this via phone. If the person there says they can’t or don’t know how, then call back and hope the next person on the phone can do it.
I’ve posted a reply giving more info, but it’s been blocked by moderation for some reason.
Super short message then with the main conclusion: quickest way is to call them on their helpdesk number. They can fix this via phone. If the person there says they can’t or don’t know how, then call back and hope the next person on the phone can do it.
Thanks for your reply and help. I’ll give them a call or many.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.