Skip to main content

Ik kan mijn abonnement en verbruik niet zien in de app. Alleen de mogelijkheid om een nieuw abonnement af te sluiten of een nieuwe te koppelen. Als ik dat probeer wordt er aangegeven dat er al een gekoppeld is. Ik hoor graag hoe het op te lossen.

Ik kamp helaas met hetzelfde probleem. Nieuw abonnement niet zichtbaar in de app en koppelen is niet mogelijk. Kunt u mij helpen @Pharwin van Odido ?


Hallo @StanB. welkom, ik help je hier graag bij verder! Ik heb gelijk met je meegekeken en ik zie bij het nummer in je profiel dat deze inderdaad nog gekoppeld staat aan een oud/inactief abonnement, waardoor het niet lukt en je deze melding te zien krijgt. Geen zorgen, ik heb zojuist het account voor je verwijderd en alles ontkoppeld. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan je abonnement. Daarna zou het moeten lukken! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag! 


Hallo @StanB. welkom, ik help je hier graag bij verder! Ik heb gelijk met je meegekeken en ik zie bij het nummer in je profiel dat deze inderdaad nog gekoppeld staat aan een oud/inactief abonnement, waardoor het niet lukt en je deze melding te zien krijgt. Geen zorgen, ik heb zojuist het account voor je verwijderd en alles ontkoppeld. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan je abonnement. Daarna zou het moeten lukken! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag! 

Ik heb zojuist een nieuw account aan gemaakt en mijn abonnement gekoppeld, ik kan mijn gegevens weer zien. Bedankt!


@StanB. Fijn dat het is gelukt, geen dank en graag gedaan! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 


Hi @Pharwin van Odido , 

nou ik heb hetzelfde probleem. 
Ik heb recentelijk mijn man abonnement op mijn naam gezet en opeens mijn andere abonnement en internet voor thuis zijn niet zichtbaar. Als ik probeer het toevoegen, krijgt ik en melding dat dit al gekoppeld is. 
Zou je dit voor mij kunnen fixen? 
Bedankt!


Hi @LukaszMi, logisch dat jij inzicht wilt in al je abonnementen! Ik heb zojuist alle abonnementen losgekoppeld van het bestaande account. Zou je voor mij over 30 minuten een heel nieuw account willen aanmaken met een e-mailadres naar keuze? Dat kun je doen via deze link. Nadat je het account hebt aangemaakt, is het weer mogelijk om de abonnementen te koppelen en om alle gegevens in te zien! Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag! 


Hallo @Pharwin van Odido , 

ik heb hetzelfde probleem als MarijeZ. ik probeer namelijk in te loggen met het nieuwe abonnement dat ik laats heb aangeschaft maar ik zie mijn abonnement gegevens niet. Zou je hetzelfde ook bij kunnen verwijderen en ontkoppelen, zodat ik een nieuw account kan aanmaken. alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Hasan


Hoi @Hasan.gn, van harte welkom op de Community! Goed dat je je profiel hebt ingevuld. Ik heb je oude Mijn Odido-account zojuist verwijderd. Geef het systeem 15 minuten de tijd en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je nieuwe abonnement te koppelen! Laat je het weten of het is gelukt?


Reageer