Alle vragen over Mijn Odido bij een Mobiel abonnement.
Recent actief
Goedemiddag, het lukt mij niet om mijn account te koppelen in de app of op de website. Ik krijg telkens de foutmelding: Dit account is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw. Ik kom van T-Mobile, wellicht dat het account daar niet ontkoppeld is of daar iets fout gaat?Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen.Met vriendelijke groet,DeTa93
Kan e sim niet downloadenStaat : niet geldig of eerder gebruiktAbbo is vandaag ingegaan
Een paar maanden geleden heb ik mijn contract bij jullie verlengd en op één of andere reden is mijn telefoonnummer nu niet meer gekoppeld aan mijn account, waardoor ik geen inzicht meer heb in mijn verbruik. Hij geeft aan dat het nummer is gekoppeld aan een ander account maar als ik mijn wachtwoord wil wijzigen op basis van mijn telefoonnummer dan krijg ik wel op het juiste mailadres de code binnen. Het vreemde is dat hij dus wel zegt dat die gekoppeld is aan een ander account. Zou iemand mijn nummer kunnen verwijderen van elk account? Zodat ik mij opnieuw kan aanmelden.
Hi, het lukt niet om mijn abonnement te koppelen zowel niet in browser als onlineer staat er ging iets fout probeer het later nog een keer
Beste Het lukt mij niet om mijn bestaande account te koppelen aan mijn nieuwe contract. Ik ben een nieuw contract aangegaan om de naam op het abonnement te veranderen, hiervoor dus een nieuwe nummer gekregen en nummerbehoud afgesproken. Nu is nummerbehoud goed gegaan, maar nu kan ik mijn verbruik niet meer zien in mijn huidige account. Email adres op het contract is hetzelfde gebleven. Ik heb ook geprobeerd het oorspronkelijke nummer van mijn nieuwe contract te koppelen maar daar krijg ik de melding “dit nummer kennen wij niet”, vermoedelijk omdat mijn oorspronkelijke nummer al is overgezet op mijn nieuwe simkaart. In mijn huidige account, als ik inlog op Mijn Odido, staat bij mijn abonnement voor mijn oorspronkelijke nummer: “dit abonnement is beëindigd”.Is er een manier waarop ik weer mijn verbruik etc kan zien in mijn Odido?
Half juni ben ik overgestapt naar Odido internet. Voordat internet was aangesloten heb ik ook een mobiele data (data only) abonnement genomen via mijn odido account. De mobiele data werkt goed, maar de gebruiksgegevens zie ik niet in mijn odido. Wel krijg ik bij opstarten van mijn odido dat nummer te zien met de vraag of ik het wil toevoegen. Als ik dat bevestig krijg ik de melding “Je kan op dit moment niet toevoegen. Probeer het later nog een keer. Aangezien ik via mijn odido dit abonnement heb aangevraagd lijkt het me dat mijn adres etc gevens hetzelfde moeten zijn. Ik zit dus nu met het probleem dat ik mijn gebruiksgegevens niet kan zien en dat ik geen klantvoordeel kan aanvragen.Inmiddels werkt odido internet hier wel.
Ik kan mijn huidige mobiele nummer niet koppelen met de odido app. Kreeg steeds een foutmelding ( wij kennen deze nummer niet) of of is al gekoppeld met een andere email.
Ik snap niet hoe ik mijn ip zou moeten veranderen ik zie sommige mensen zeggen dat het mogelijk veranderd als ik mijn modem factory reset of als ik het langer dan 24 uur uitzet. Ik had geprobeerd mijn modem te factory resetten door de stappen te volgen die er werden aangegeven er gebeurde alleen niks hij ging even uit en aan en alles was precies hetzelfde. Weet iemand misschien nog een oplossing om mijn ip te veranderen?
Hi, ik denk dat mijn sim is geblokkeerd wegens een betalingsachterstand. ik wil deze via mijn odido betalen want ik heb nu geen overzicht over wat ik nog moet betalen, echter is mijn probleem dat als ik op mijn odido probeer in te loggen de code naar mijn geblokkeerde nummer wordt gestuurd dus kan ik hem niet zien. Is er een ander manier om in te loggen?
Goedemorgen,Het lukt mij niet via Mijn Odido mijn rekeningnummer van 2 verschillende abonnementen aan te passen.De KNAB-rekening waar beide abonnementen nu vanaf worden geschreven is opgezegd en zal binnenkort niet meer bestaan.Ik wil het wijzigen naar een gedeelde BUNQ-rekening die op naam van mijzelf en mijn vrouw staat. Ik krijg in Mijn Odido de melding dat de rekening niet op mijn naam staat, wat ik begrijp omdat er nu een tweede naam bijstaat.Ik heb alle relevante informatie aan mijn profiel toegevoegd, als er meer nodig is hoor ik dat graag.Gr,
Ik wil mn account koppelen maar krijgt steeds u gegevens worden niet herkend
Ik heb mijn t-mobile account een keer omgezet naar odido maar ik wil er geen gebruik meer van maken en mijn account wil ik verwijderd hebben.Ik heb op dit moment geen enkel actief abonnement
Iedere keer als ik mijn abonnement probeer toe te voegen krijg ik een melding dat hij op een ander account is gekoppeld, echter is hij van dat account verwijderd. Nu kunnen er dus ook geen wijzigingen gemaakt worden aan het abonnement. gr. Atlas
Hi Odido, Ik had een Odido zakelijk abonnement en heb met nummerbehoud een nieuw persoonlijk abonnement afgesloten. Deze heb ik recentelijk met mijn esim QR code geactiveerd. Als ik nu in mijn odido app kijk, zie ik “er staat 1 abonnement klaar” met daarin het nieuwe nummer. Als ik druk op ja graag, dan zie ik de melding “Deze pagina zit op slot”. Dit speelt al een aantal weken. Bij het toevoegen van de esim zag ik trouwens het nieuwe nummer, maar ik heb het nummer zelf toen gewijzigd naar mijn oude nummer via instellingen. Weet niet of dit verder uitmaakt bij het toevoegen van het nieuwe abonnement in mijn Odido app. Zou iemand mij kunnen helpen, alvast bedankt!
Ik wil graag mijn telefoonnummer beheren, origineel tele2 account. Als ik probeer te registreren krijg ik de melding dat het nummer al is gekoppeld aan een ander account maar ik zou niet weten welk account.
Wanneer ik 2 mob nrs wil toevoegen, die ik zelf in gebruik heb, aan de Odido app voor het beheren van de data, krijg ik op beide nummers dat ze al zijn toegevoegd aan een ander account. Deze kan ik helaas niet verwijderen. Hoe los ik dit op?
Het koppelen van mijn abonnementen aan mijn Odido account lukt niet en ik krijg continu de melding: “ We kunnen dit abonnement niet koppelen omdat we je gegevens niet herkennen. Bel ons...”De afgelopen weken heb ik meerdere keren gebeld met de klantenservice en ben ik uiteindelijk doorverwezen naar de winkel om het daar te proberen. Daar hadden ze geen idee wat ze moesten doen en gaven aan dat ik weer moest bellen. Vandaag heb ik weer aan de telefoon met meerdere medewerkers gesproken, uiteindelijk ook iemand van de IT-afdeling. Het is nog steeds niet opgelost, terwijl ze achter de schermen zeggen het nog te onderzoeken, maar na 2 weken denk ik dat het wel opgelost moet kunnen worden, vooral als ik hier lees dat meer mensen snel geholpen zijn.Ik heb een internetabonnement van Odido, een Unlimited Plus voor mezelf en een Unlimited Samen voor m'n vrouw.Alles is al geprobeerd: Alles opnieuw installeren Account verwijderen en opnieuw aanmaken en koppelen Adresgegevens checken ID meen
Ik zat bij Tele2, maar heb daar de laatste jaren niet meer ingelogd. Ik wil nu mijn verbruik etc inzien in Mijn Odido, maar het lukt me niet om in te loggen. Het lijkt erop dat mijn e-mailadres wel herkend wordt, maar vervolgens kan ik mijn wachtwoord niet opvragen.Kunnen jullie me helpen/achter de schermen eea aanpassen zodat het weer lukt? Bedankt!
Al een tijdje kan ik mijn gebruiksgegevens niet inzien in mijn account op de computer.Ook kan ik hierdoor mijn facturen ook niet zien in mijn account. (zie foto)Wat is hier aan de hand?
Hoe kan ik optimaal gebruik maken van het klant voordeel. Wij hebben namelijk 1 mob van Odido, 1 internet Odido, 2x Ben mob. Als ik ze wil toevoegen in mijn Odido gaat dit niet en zegt het systeem nr’s niet bekend op je adres. Dit terwijl de 2 ben abo toch echt op het zelfde adres staan. net zoals ik geen internet abo in kan zien in mijn Odido ivm een e-mail wat ooit verkeerd is geregistreerd. Begint behoorlijk frustrerend te worden.
Mijn nummer koppelen aan mijn Odido lukt niet. Krijg melding is al gekoppeld aan ander account
Ik heb internet thuis van Odido toegevoegd aan Mijnodido. Ik probeer ook mijn telefoonabonnement van Odido toe te voegen, maar ik krijg de melding dat mijn contactgegevens anders zijn en dat ik die daarom niet kan koppelen. Iemand een oplossing? Alvast bedankt!
Ik ga een lening aangaan, de schuld wordt zichtbaar, ik heb betaald, maar er is een week verstreken en er heeft nog steeds geen transactie plaatsgevonden. Pay ideal. Tundzhay Nazif Halibryam
Sinds een paar weken kan ik niet meer inloggen op mijn account via mijn Odido. Ik ontvang geen SMS code meer om in te loggen. Is hier een andere oplossing voor?Hoor het graag van iemand.
Ik krijg mijn mobiel abbonement niet gekoppeld aan mijn odido, ook niet na uit- inloggen, ook niet na verwijderen nummer, ook niet na opnieuw installeren van app. Hij blijft zeggen dit abbonement is al gekoppeld aan een account????
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.