Skip to main content
Antwoord

06,nummer wil niet koppelen aan account.

• August 3, 2025
  • 4 reacties
  • 45 Bekeken

Het lukt mij maar niet om mijn 06. te koppelen in mijn account op mijn odido.

Krijg de melding dat dit nummer al aan een ander account is gekoppelt.

Wat doe ik fout?

Ik zou graag mijn verbruik inzien...

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hoi ​@Freedo1977, excuses voor de wat latere reactie. We helpen iedereen die op volgorde bij ons binnenkomt, dat is wel zo eerlijk tegenover de rest. Houd ook rekening met een verwerkingstijd van 24 - 48 uur. Dit staat ook in onze huisregels vermeld. Dank voor het invullen van je profielgegevens. Ik heb meteen gekeken en ik zie inderdaad dat er al een account gekoppeld staat aan je abonnement, waar al een hele lange tijd niet mee is ingelogd. Geen zorgen, dit account heb ik verwijderd en alles ontkoppeld. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan je abonnement. Nu zou het moeten lukken en kun je daarna je verbruik weer inzien. 

Laat je weten of het is gelukt? Zo niet, dan verneem ik graag op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop) en wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt!

4 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@Freedo1977, ik snap heel goed dat je je verbruik wilt kunnen inzien, wel zo fijn als je je nummer kunt koppelen in je account. Laten we samen naar een oplossing kijken! Als je deze melding te zien krijgt, staat je abonnement vermoedelijk nog gekoppeld aan een oud/inactief abonnement. Geen zorgen, dit check ik graag voor je na, ontkoppel en verwijder alles als het nodig is, zodat je daarna een nieuw account kunt aanmaken en je je nummer kunt koppelen. 

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • August 5, 2025

Ik heb je een privébericht gestuurd, alswel een mail, maar nog geen reactie mogen ontvangen.

Is er een andere manier om je datagebruik te controleren?

Ik zit nu in noorwegen, en gebruik mijn telefoon voor flitsmeister/maps en muziek, dus zou graag wel een oogje op mijn verbruik hebben...

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • August 5, 2025

Ik heb nog geen rea tie mogen ontvangen..

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Freedo1977, excuses voor de wat latere reactie. We helpen iedereen die op volgorde bij ons binnenkomt, dat is wel zo eerlijk tegenover de rest. Houd ook rekening met een verwerkingstijd van 24 - 48 uur. Dit staat ook in onze huisregels vermeld. Dank voor het invullen van je profielgegevens. Ik heb meteen gekeken en ik zie inderdaad dat er al een account gekoppeld staat aan je abonnement, waar al een hele lange tijd niet mee is ingelogd. Geen zorgen, dit account heb ik verwijderd en alles ontkoppeld. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan je abonnement. Nu zou het moeten lukken en kun je daarna je verbruik weer inzien. 

Laat je weten of het is gelukt? Zo niet, dan verneem ik graag op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop) en wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt!