Skip to main content

Dit mobiele nummer kennen we niet

• August 9, 2025
  • 3 reacties
  • 115 Bekeken

Hoi,

ik wil een bestaand Odido abonnement koppelen aan mijn account. Als ik het nummer invoer krijg ik de melding ‘Dit mobiele nummer kennen we niet’.

Hoe kan ik dit oplossen?

Groet Wouter

August 12, 2025

Hoi Wouter, bedankt voor het toevoegen van het 06-nummer! Dit abonnement staat op een ander adres. Vandaar dat je deze niet kan koppelen aan je huidige Mijn Odido account. Ben je recent verhuisd? En wil je het adres wijzigen van dit abonnement? Dan kan ik dit voor je doen. Dan doen we nog een paar extra controles. Staat het adres van dit abonnement goed? Dan kunnen we dit laten staan. Je hebt dan een apart Mijn odido account nodig om dit abonnement aan te koppelen. Laat het me maar weten of er een adreswijziging plaats moet vinden. Dan ga ik voor je aan de slag! 

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Wouter, leuk dat je meerdere abonnementen hebt! En bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat de 3 abonnementen die op je adres staan ook in je Mijn Odido overzicht staan. Is het inmiddels gelukt? Of probeer je nog een ander nummer dat er nu nog niet bij staat te koppelen? Mocht het nog om een ander nummer gaan, weet dan dat alle abonnementen op exact dezelfde gegevens moeten staan om ze te koppelen in Mijn Odido. Zet je deze dan in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee. Ik hoor het graag van je! 😄

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 11, 2025

Dank je voor je reactie! Ik heb het nummer wat ik wil toevoegen in m’n profiel gezet !

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Wouter, bedankt voor het toevoegen van het 06-nummer! Dit abonnement staat op een ander adres. Vandaar dat je deze niet kan koppelen aan je huidige Mijn Odido account. Ben je recent verhuisd? En wil je het adres wijzigen van dit abonnement? Dan kan ik dit voor je doen. Dan doen we nog een paar extra controles. Staat het adres van dit abonnement goed? Dan kunnen we dit laten staan. Je hebt dan een apart Mijn odido account nodig om dit abonnement aan te koppelen. Laat het me maar weten of er een adreswijziging plaats moet vinden. Dan ga ik voor je aan de slag!